نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۵

تریلر Death Stranding 2 احتمالا در گیم اواردز ۲۰۲۳ پخش می‌شود

بازدید هرمن هالست از استودیو کوجیما پروداکشنز احتمالا نشان از انتشار جزئیات بیشتری از Death Stranding 2 در آینده نزدیک دارد.

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که طرفدارها احتمالا باید منتظر انتشار جزئیات بیشتری از بازی Death Stranding 2 در آینده نه‌چندان دور باشند. هرمن هالست، رئیس استودیوهای پلی استیشن با انتشار تصویر جدیدی از خود و هیدئو کوجیما در توئیتر اعلام کرد که اخیرا از استودیو Kojima Productions در ژاپن بازدید کرده است.

بازدید هرمن هالست از استودیو کوجیما پروداکشنز

هیدئو کوجیما درحال‌حاضر روی بازی Death Stranding 2 کار می‌کند که منحصرا برای پلی استیشن 5 عرضه می‌شود؛ اثری که از مدت‌ها پیش در سکوت خبری فرو رفته است. نظر به اینکه زمان زیادی تا برگزاری گیم اواردز ۲۰۲۳ باقی نمانده است، بازدید هرمن هالست از استودیو کوجیما پروداکشنز می‌تواند حاکی از نمایش بازی در آینده نزدیک باشد.

بازی Death Stranding 2 در مراسم The Game Awards 2022 معرفی شد؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که بار دیگر در مراسم سال جاری نمایش داده شود. هر چه باشد، هیدئو کوجیما و جف کیلی دوستی دیرینه‌ای با هم دارند و خالق مجموعه Metal Gear بارها به‌عنوان مهمان در مراسم‌های مختلف به میزبانی جف کیلی شرکت داشته است.

هیدئو کوجیما در اوایل سال جاری اعلام کرد که بازیگرهای Death Stranding 2 را خودش انتخاب کرده است. از میان این بازیگرها می‌توان به ال فانینگ اشاره کرد که نقش اصلی را در دنباله دث استرندینگ بازی می‌کند. دوستان گیمر ال فانینگ بر این باورند که ایفای نقش در دث استرندینگ ۲ بهترین کاری است که این بازیگر تابه‌حال انجام داده است.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده