// سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۴۴

بازی GTA 6 برای پی سی عرضه نمی‌شود! | تایید رسمی بازی برای کنسول‌ها

راک استار در جریان پخش تریلر جی تی ای ۶ به‌صورت رسمی پلتفرم‌های روز لانچ بازی GTA 6 را اعلام کرد. 

بالاخره بامداد سه شنبه ۱۴ آذر راک استار به‌صورت رسمی از تریلر بازی جی تی ای ۶ رونمایی کرد. در جریان این ویدیو شاهد نمایش ویژگی‌های شهر وای سیتی، شلوغی خیابان‌های شهر و هوش مصنوعی بالای شخصیت‌ها در سطح شهر بودیم. 

با این حال تریلر بازی جی تی ای ۶ با خبری ناراحت کننده برای پی سی گیمرها همراه بود. طبق اعلام راک‌ استار بازی جی تی ای ۶ در سال ۲۰۲۵ برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری اس و ایکس عرضه می‌شود. متاسفانه در تریلر پخش شده خبری از نام پلتفرم پی سی یا همان رایانه های شخصی نیست. به این ترتیب احتمالا بازی جی تی ای ۶ در روز عرضه تنها برای کنسول‌ها منتشر می‌شود و پی سی گیمرها باید برای تجربه بازی بیشتر منتظر بمانند

این نخستین بار نیست که راک استار برخی بازی های محبوب خود را برای پی سی در روز عرضه، منتشر نمی‌کند. پیش از این نیز بازی هایی مانند Red Dead Redemption و بازی GTA 5 ابتدا برای کنسول‌های بازی و سپس با تاخیر طولانی مدت برای کامپیوتر منتشر شده بودند.

نظر شما در رابطه با رونمایی نشدن بازی جی تی ای ۶ برای پی سی چیست؟ به نظر شما راک استار در چه تاریخی این بازی را به دست پی سی گیمرها می‌رساند؟

موتور سواری در جی تی ای ۶

موستانگ در جی تی ای ۶

شخصیت اصلی بازی GTA 6

گرفتن تمساح در بازی GTA 6


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده