نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۲

کرایتک: یک تیم فوق‌العاده روی بازی Crysis 4 کار می‌کند

پس از اینکه سال گذشته خبر ساخت بازی Crysis 4 به‌صورت رسمی اعلام شد، حال به‌تازگی یکی از افراد در تیم توسعه بازی اطلاعات جدیدی از روند تولید این اثر ارائه داد.

اگر از طرفداران مجموعه شوتر کرایسیس باشید، احتمالا به یاد دارید که اوایل سال گذشته استودیوی کرایتک (Crytek) به‌صورت رسمی توسعه نسخه چهارم این سری پرطرفدار را تایید کرد. پس از این خبر بود که تیم سازنده در سکوت خبری رفت و بسیاری از طرفداران بی‌صبرانه منتظر ارائه اطلاعات جدیدی از بازی مورد علاقه‌ خود بودند.

حال در همین رابطه و در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش دیوید فیفیلد، مدیرکل، استودیوی کرایتک طی مصاحبه‌ای به تولید بازی Crysis 4 اشاره کوتاهی کرد. طبق اطلاعات ارائه شده روند توسعه این نسخه از مجموعه همچنان ادامه دارد و یک تیم حرفه‌ای روی این پروژه کار می‌کند. «بازی Crysis 4 اکنون در مرحله تولید خود قرار دارد. خوشبختانه یک تیم فوق‌العاده روی این پروژه کار می‌کند. زمانی‌که جزئیات بیشتری در مورد این بازی داشته باشیم، با شما نیز به اشتراک خواهیم گذاشت.»

همچنین پیش از این تایید شده بود که ماتیاس انگستروم کارگردان بازی Crysis 4 است که پیش از این مسئول طراحی مراحل دو بازی Hitman و هیتمن 2 و کارگردان بازی Hitman 3 در استودیوی IO Interactive بوده است.

حال به‌نظر می‌رسد فعلا طرفداران سری کرایسیس برای تجربه این نسخه از مجموعه محبوب خود باید زمان بیشتری منتظر بمانند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده