نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۹

مدت زمان تریلر معرفی بازی GTA 6 فاش شد

به فاصله یک روز مانده به زمان انتشار تریلر معرفی بازی GTA 6، مدت زمان این تریلر فاش و منتشر شده است.

پس از ۱۰ سال انتتظار تنها کمتر از ۲۴ ساعت به زمان پخش تریلر معرفی بازی GTA 6 باقی‌مانده است. مدتی پیش بود که استودیوی راک استار با انتشار توییتی از زمان انتشار تریلر معرفی بازی GTA VI پرده‌برداری کرد. همان‌طور که قطعا اطلاع دارید و برای آن لحظه شماری می‌کنید، این تریلر قرار است فردا، در تاریخ ۱۴ آذرماه راس ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران به‌صورت رسمی پخش شود.

حال در همین رابطه و در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش رسانه خبری Gematsu با انتشار توییتی از مدت زمان تریلر بازی GTA 6 پرده‌برداری کرد. براساس اطلاعات موجود غیر رسمی، تریلر معرفی قسمت جدید بازی Grand Theft Auto قرار است یک دقیقه و ۳۱ ثانیه باشد. 

اگرچه شاید در نگاه اول این مدت زمان برای اثری که صبر زیادی را از علاقه‌مندان خود گرفته، بسیار کم باشد، اما با نگاهی به سابقه راک‌استار متوجه می‌شویم که این استودیو برای معرفی آثار قبلی خود نیز رویه مشابه‌ای را طی کرده است؛ به‌عنوان مثال مدت زمان تریلر بازی GTA 5 یک دقیقه و نیم و همین‌طور تریلر معرفی بازی Red Dead Redemption 2 نیز تنها یک دقیقه بوده است.

اگر در حال حاضر به صفحه یوتیوب استودیوی راک‌استار سر بزنید با ثانیه شمار تریلر بازی GTA 6 مواجه خواهید شد. حال باید تنها یک روز دیگر منتظر ماند و دید آیا دستپخت جدید راک استار می‌تواند توقع ۱۰ ساله ایجاد شده طرفداران خود را برآورده کند یا خیر؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده