نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۸

تریلر جدید Mortal Kombat 1 مبارزات خشن کوان چی را نمایش می‌دهد

در تریلر جدید Mortal Kombat 1 می‌توانیم نگاهی به کمبوهای خونین و جادویی کوان چی داشته باشیم.

استودیو ندررلم تریلر جدیدی از بازی Mortal Kombat 1 پخش کرد که در آن می‌توانیم نگاهی به مبارزات کوان چی و سایر محتوای تازه داشته باشیم. کوان چی جدیدترین شخصیت الحاقی بازی به شمار می‌آید که در تاریخ ۲۳ آذر (۱۴ دسامبر) امسال در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد.

در تریلر می‌توانیم توانایی‌های جادویی کوان چی از جمله استفاده از پورتال‌ها را ببینیم. این پورتال‌ها امکان حمله از راه دور و نزدیک را به بازیکن می‌دهند. کوان چی می‌تواند از بازوهای جادویی پورتال برای گرفتن رقیب و کوبیدن آن روی زمین بهره ببرد یا خود را ازطریق باز کردن یک پورتال روی سر دشمن فرود آورد.

علاوه‌بر کوان چی، تریلر جدید نشان می‌دهد مبارز کامئو بعدی Khameleon خواهد بود. این مبارز کمبوهای خود را از محبوب‌ترین شخصیت‌های زن سری مثل جید، کیتانا و ملینا گرفته است و می‌تواند به‌صورت ترکیبی از آن‌ها بهره ببرد. در پایان تریلر می‌توانیم تقابل کوان چی و پیس‌میکر را ببینیم که در آینده به جمع مبارزان بازی اضافه می‌شود. جان سینا با ظاهر و صدای خود نقش پیسمیکر در بازی Mortal Kombat 1 را بر عهده دارد.

کوان چی برای خریداران مورتال کامبت 1 پس از ۲۳ آذر (۱۴ دسامبر) و برای خرید جداگانه توسط سایر بازیکن‌ها از روز ۳۰ آذر (۲۱ دسامبر) در دسترس قرار می‌گیرد. شخصیت Khameleon در ژانویه ۲۰۲۴ به فهرست کامئو و پیس‌میکر در فوریه ۲۰۲۴ به فهرست مبارزان راه می‌یابند.

بازی Mortal Kombat 1 هم‌اکنون برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس است. کامبت پس این بازی شامل کوان چی، آمنی من، ارمک، پیس‌میکر و تاکدا بوده که می‌توان آن‌ها را جداگانه خریداری کرد یا به‌عنوان بخشی از پاداش خرید نسخه‌های ویژه به‌دست آورد.

دانلود از آپارات


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده