نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

سالید اسنیک معروف به فورتنایت آمد

سالید اسنیک از بازی‌های Metal Gear و پیتر گریفن از انیمیشن سریالی Family Guy در فصل اول از چپتر پنجم فورتنایت به بازی اضافه می‌شوند.

بازی Fortnite اخیرا فصل چهارم را با رویداد Big Bang به پایان رساند؛ بنابراین طرفدارها باید منتظر فصل بعدی و تعداد زیادی محتوای تازه باشند. در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که فصل اول از چپتر پنجم فورتنایت تحت عنوان Underground در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفته است. با اینکه این بازی شوتر بتل رویال در این فصل میزبان نقشه کاملا جدیدی شده است، محتویات هیجان‌انگیز دیگری نیز وجود دارند که گیمرها نباید از آن‌ها غافل شوند.

طبق معمول بازی Fortnite کاراکترهای جدیدی از مجموعه‌های محبوب را اضافه کرده است. یکی از آن‌ها سالید اسنیک از سری بازی‌های Metal Gear و دیگری نسخه بسیار عضلانی پیتر گریفن از انیمیشن سریالی Family Guy (فمیلی گای) است. در گذشته شایعات زیادی از راه‌یابی این دو شخصیت پرطرفدار به فورتنایت به گوش می‌رسید. سالید اسنیک و پیتر گریفن به‌همراه لوازم تزئینی ویژه با حال‌وهوای مجموعه متال گیر و فمیلی گای به بازی راه یافتند.

شرکت اپیک گیمز در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) اعلام کرد که بازی Fortnite با دستیابی به ۱۰۰ میلیون بازیکن در ماه نوامبر به رکورد جدیدی دست یافته است. البته شروع فصل Fortnite OG کمک شایانی به ثبت این رکورد کرد؛ طوری‌که فورتنایت در یک روز موفق به جذب ۴۴.۷ میلیون بازیکن شد. با وجود موفقیت‌های چشم‌گیر بازی، شرکت اپیک گیمز در اوایل سال جاری اعلام کرد که تقریبا ۱۶ درصد از کل نیروی کار خود را اخراج کرده است.

شرکت Epic Games اخیرا با انتشار تریلر جدیدی اعلام کرد که بازی Fortnite در روزهای آتی میزبان سه بازی LEGO Fortnite، Rocket Racing و Fortnite Festival خواهد شد که هر یک تجربه‌های منحصربه‌فردی را در اختیار گیمرها قرار می‌دهند. شما می‌توانید تریلر زمان عرضه فصل پنجم بازی فورتنایت را در انتهای مطلب مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده