نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰

مراقب اسپویل‌های GTA 6 باشید

راک‌استار بعد از افشای ویدیویی از بازی GTA 6 به طرفدارها هشدار داد که مراقب اسپویل‌های ناخواسته در اینترنت باشند.

راک‌استار از طرفدارانی که از مدت‌ها پیش منتظر رونمایی از بازی GTA 6 هستند، خواست که تا زمان معرفی بازی هنگام گشت‌و‌گذار در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مراقب ویدیوها و اطلاعات فاش شده‌ای باشند که ممکن است تمایلی به دانستن پیش از موعدشان ندارند، این در حالی است که ویدیو کوتاه لورفته از محیط بازی GTA 6 در بین کاربران دست‌به‌دست می‌شود. مشخص نیست که این ویدیو متعلق‌به تریلر معرفی بازی است یا خیر، اما شایعه شده که این ویدیو جزو تصاویر خام محیط بازی در فاز پیش از آماده‌سازی نهایی است.

ویدیو لورفته از GTA 6 جزئیات خاصی از بازی را فاش نمی‌کند

برای کاربرانی که تمایل ندارند قبل از رونمایی از Grand Theft Auto 6 به چنین اطلاعاتی دسترسی داشته باشند، باید گفت که خود این ویدیو شامل جزئیات خاصی از بازی نمی‌شود و تنها چند ثانیه از محیط شهری بازی را به تصویر می‌کشد. اما به‌هرحال برخی کاربران از کوچک‌ترین اسپویلرهای پیش از معرفی رسمی بازی نیز اجتناب می‌کنند.

تاریخ رونمایی از GTA 6

همان‌طور که اشاره شد، هنوز صحت این ویدیو توسط منابع رسمی تأیید یا تکذیب نشده است، اما بحث‌هایی وجود دارد که شاید این ویدیو اصلا به GTA 6 تعلق نداشته باشد و درواقع مادی است که روی GTA 5 اجرا شده است. این ادعا همچنان از احتمال بالایی برخوردار است، اما به‌هرحال راک‌استار از طرفداران می‌خواهد احتیاط کنند.

چند روز پیش راک‌استار پس از شایعات و حرف‌وحدیث‌های فراوان بالاخره با انتشار پستی در توئیتر سکوت خود را شکست و زمان پخش تریلر رسمی بازی GTA 6 را اعلام کرد. حالا این اعلامیه رکوردشکنی کرده است. توئیت این شرکت تنها در ۲۴ ساعت بیش از ۱.۸ میلیون بار لایک خورد؛ عددی که در دنیای بازی‌های ویدیویی بی‌سابقه است.

اگر منبع موثقی این ادعا را رد کرد یا شواهد غیرقابل انکاری مبنی‌بر جعلی‌بودن آن ارائه شد، شما را در جریان قرار می‌دهیم. البته افشای چنین اطلاعاتی پیش از نمایش موردانتظارترین تریلر دنیای بازی‌های ویدیویی تعجب‌آور نیست.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده