نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰

جزئیات نقشه GTA 6 لو رفت

درحالی‌که تنها یک روز تا نمایش تریلر معرفی GTA 6 فاصله داریم، ویدیو لورفته بازی سروصدای زیادی به پا کرده است.

بالاخره بعد از سال‌ها انتظار به رونمایی از Grand Theft Auto 6، مورد انتظارترین بازی شرکت راک‌استار گیمز در نسل فعلی نزدیک می‌شویم و هیجان هواداران به بالاترین حد خود رسیده است. اما ویدیو گیم‌پلی و جزئیاتی از دنیای GTA 6 در آستانه پخش تریلر معرفی بازی به بیرون درز کرد که حواشی زیادی را به دنبال داشت.

ظاهراً یکی از دوستان پسر آرون گاربات، رئیس تیم توسعه‌دهندگان شرکت Rockstar North ویدیو کوتاهی را در تیک‌تاک پخش کرده است که محیط بازی Grand Theft Auto 6 را نشان می‌دهد. البته این ویدیو به‌سرعت حذف شد، اما کاربرانی مانند GTAVI_Countdown در توئیتر موفق به دانلود و پخش آن شدند.

اخطار اسپویل: در ادامه ویدیو لورفته و برخی از جزئیات غیررسمی GTA 6 آورده شده است.

دانلود ویدیو از آپارات

فاش‌کننده این ویدیو اطلاعات دیگری از بازی را نیز زودتر از موعد منتشر کرده است که براساس آن انتظار می‌رود نقشه بازی (که بنابر شایعات قبلی در وایس سیتی مدرن واقع شده است) از نظر اندازه دو برابر بزرگتر از لوس سانتوس بازی GTA 5 باشد. علاوه‌براین ۷۰ درصد ساختمان‌های بازی امکان ورود بازیکن به محیط داخلی را دارند که نسبت‌به بازی‌های قبلی GTA یک تغییر بزرگ است. این منبع در ادامه مدعی شد که این نقشه از ۳ شهر بزرگ و ۴ شهرک زیرمجموعه‌ تشکیل شده است و  بخش‌های اطراف و یک دریاچه بزرگ واقع در وسط نقشه از سایر بخش‌های تشکیل‌دهنده به‌شمار می‌آیند.

راک‌استار احتمالا برای انتشار GTA 6 در پاییز ۲۰۲۴ برنامه دارد و پیش‌فروش بازی را پس از پخش تریلر معرفی آغاز می‌کند

از دیگر اطلاعات مهم لورفته می‌توان به برنامه‌ریزی راک‌استار برای عرضه Grand Theft Auto 6 در پاییز ۲۰۲۴ اشاره کرد؛ بنابراین انتظار می‌رود که فرایند پیش خرید بازی بعد از نمایش تریلر معرفی بازی آغاز شود؛ هرچند شایعاتی از عرضه بازی در سال ۲۰۲۵ به گوش می‌رسد. 

درحالی که طبیعتاً هیچ یک از این اطلاعات قبل از معرفی رسمی بازی قابل تأیید یا تکذیب نیستند، ویدیو لورفته از بازی واقعی به‌نظر می‌رسد و با تصاویر فاش‌شده از فاز آلفای بازی هم مطابقت دارد. تریلر رونمایی از بازی GTA VI سه‌شنبه هفته جاری رأس ساعت ۱۷:۳۰ به‌وقت ایران به نمایش گذاشته خواهد شد.


mobogift Logo

حامی لایو زومجی از رونمایی بازی GTA 6: موبوگیفت سایت رسمی فروش گیفت کارت با تحویل فوری، پلی استیشن، استیم، ایکس باکس، آیتونز، تلگرام پرمیوم و...


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده