نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۱۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۹

تعداد زیادی بازی کاملا جدید احتمالا در گیم اواردز ۲۰۲۳ معرفی می‌شوند

طبق شایعات منتشر شده، در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۳ از تعداد قابل توجهی IP و بازی کاملا جدید رونمایی خواهد شد.

مراسم The Game Awards 2023 سه روز دیگر و در تاریخ ۱۷ آذرماه (۷ دسامبر) برگزار خواهد شد. مراسمی که هرساله میزبان نمایش و معرفی بازی‌های بزرگ و کوچک زیادی بوده است. حال باتوجه‌به اطلاعات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد درکنار نمایش‌ بازی‌های بزرگ و مورد‌انتظار قرار است شاهد نمایش چندین بازی کاملا جدید نیز در این مراسم باشیم.

ساعاتی پیش بود که جف گراب، خبرنگار حوزه صنعت بازی‌های ویدیویی در پادکستی اعلام کرد که براساس شنیده‌ها قرار است در گیم اواردز ۲۰۲۳ شاهد نمایش بازی‌ها و IPهای جدید زیادی باشیم. با اینکه این خبرنگار هیچ اشاره‌ای به این آثار نکرده است، اما احتمالا بازی جدید استودیوی Inscryption بخشی از این نمایش‌ است. همچنین سگا از برنامه ویژه خود در این مراسم خبر داده است.

البته تنها خبر رسمی که با اطمینان می‌توان از آن صحبت کرد حضور جدیدترین ساخته Sharkmob و استودیوی Level Infinite است. همچنین حرف‌وحدیث‌های زیادی مبنی‌بر احتمال نمایش تریلر جدیدی از بازی Death Stranding 2 در این مراسم مطرح شده است. علاوه‌بر‌این به‌نظر می‌رسد مایکروسافت نیز برنامه مفصلی برای The Game Awards 2023 تدارک دیده است.

حال باید تنها سه روز دیگر منتظر ماند و دید جف کیلی، مجری و کارگردان این مراسم، چه خواب‌هایی برای علاقه‌مندان دیده است. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده