نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۱۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۷

بازی GTA 6 با رکوردشکنی شروع کرد

توییت استودیوی راک استار برای اعلام تاریخ دقیق انتشار تریلر بازی GTA 6 در توییتر رکوردشکنی کرده است.

این روزها صحبت‌های اکثر مردم در فضای مجازی تنها حول راک‌استار و بازی GTA 6 می‌چرخد. اثری که پس از گذشت ۱۰ سال از زمان عرضه بازی GTA 5 حال می‌توان به جرات لقب موردانتظارترین بازی ویدیویی را نیز به خود اختصاص دهد.

حال پس از اینکه چند روز پیش پس از شایعات و حرف‌وحدیث‌های فراوان بالاخره استودیوی راک استار با انتشار پستی در توییتر سکوت خود را شکست و زمان انتشار تریلر رسمی بازی GTA 6 را اعلام کرد. حالا این اعلامیه رکوردشکنی کرده است. در جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده که توییت این استودیو تنها در ۲۴ ساعت بیش از ۱.۸ میلیون بار لایک خورده است تا رکورد بیشترین تعداد لایک یک توییت مرتبط با دنیای بازی ویدیویی را بشکند.

نکته جالب توجه این است که رکورد پیشین نیز به استودیوی راک‌استار تعلق داشته است؛ زمانی‌که در ماه گذشته زمان تقریبی انتشار و پخش تریلر رسمی بازی GTA 6 را برای اولین‌بار اعلام کرد. طبق اعلام راک‌استار، اولین تریلر بازی GTA VI قرار است روز سه‌شنبه این هفته منتشر شود.

پیش از این در اوایل سال ۲۰۲۲ بود که این استودیو اعلام کرد که مراحل توسعه دنباله سری Grand Theft Auto به‌خوبی در جریان است. طبق اطلاعات موجود جنسیت یکی از دو شخصیت قابل‌بازی GTA VI مونث خواهد بود و داستان آن نیز قرار است در Vice City جریان داشته باشد.

چنانچه شما هم از طرفداران قدیمی مجموعه GTA هستید، به‌نظر شما بازی GTA 6 می‌تواند موفقیت‌های نسخه‌های پیشین را تکرار کند؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده