نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۱۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰

بازی Halo Infinite در به‌روزرسانی آتی محتوای جذابی دریافت می‌کند

استودیو ۳۴۳ اینداستریز جزئیات جدیدی از به‌روزرسانی آتی بازی Halo Infinite را به اشتراک گذاشت.

سازندگان از زمان عرضه Halo Infinite تاکنون با انتشار به‌روزرسانی‌ها و محتوای جدید عملکرد خوبی در زمینه پشتیبانی از بازی داشتند. در ادامه این روند قرار است تا چند روز دیگر یک به‌روزرسانی بزرگ در دسترس بازیکن‌ها قرار بگیرد. حال استودیو ۳۴۳ اینداستریز جزئیاتی از محتوای آتی را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است.

حالت فایرفایت وظیفه مقابله با موج‌های دشمنان در گروه‌های چهارنفره را به بازیکن‌ها محول می‌کند و دارای ۹ نقشه متفاوت است

به‌روزرسانی میان‌فصلی Halo Infinite در تاریخ ۱۴ آذر (۵ دسامبر) امسال عرضه می‌شود. حالت PvE و محبوب Firefight یکی از برجسته‌ترین محتوای این به‌روزرسانی است که بسیاری از طرفدارها خواهان راه‌یابی آن به بازی بودند. این حالت در هیلو اینفینیت تحت عنوان Firefight: King of the Hill عرضه می‌شود که در رقابت‌های آن گروه‌های چهارنفره وظیفه دارند با موج‌های مختلفی از دشمنان مقابله کنند. این حالت در زمان عرضه شامل ۹ نقشه متفاوت خواهد بود.

تجهیزات Repair Field یکی دیگر از محتویات جدید به‌روزرسانی آتی بازی Halo Infinite به‌حساب می‌آید که عملکردی مشابه تجهیزات Regenerator بازی Halo 3 دارد. بازیکن با استفاده از تجهیزات Repair Field قادر به احیا یا تعمیر نوار سلامت متحدان، وسایل نقلیه یا اسپارتان‌های بر زمین افتاده خواهد بود.

به‌رو‌زرسانی دسامبر شامل بهبودهایی در Ranked Extraction و CSR خواهد بود و عملکرد مرورگر سفارشی بازی را ارتقاء می‌دهد. بخش Forge نیز میزبان بهبودهای تازه ازجمله امکان استفاده از Node Graph برای فعال و غیرفعال کردن Skull می‌شود. جزئیات بیشتری از این آپدیت در تاریخ ۱۳ آذر (۴ دسامبر) منتشر می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده