// شنبه, ۱۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰

هیچ برنامه‌ای برای عرضه گیم پس روی پلی استیشن وجود ندارد

فیل اسپنسر در مصاحبه با رسانه ویندوز سنترال اعلام کرد که بازیکن‌ها نباید منتظر راهیابی سرویس گیم پس به نینتندو و پلی استیشن باشند.

وقتی بحث فروش کنسول‌های مختلف به میان می‌آید، نینتندو و پلی استیشن وضع بهتری نسبت‌به ایکس باکس دارند. بااین‌حال این موضوع تا حدی نتیجه رویکرد متفاوت فیل اسپنسر، مدیرعامل ایکس باکس است که به‌جای فروش سخت‌افزار تمرکز خود را روی سرویس اشتراکی گیم پس معطوف کرده است. مدتی پیش سؤالی مبنی‌بر راه‌یابی این سرویس اشتراکی به کنسول‌‌های پلی استیشن و نینتندو مطرح شد که با پاسخ منفی فیل اسپنسر روبه‌رو شد.

هیچ برنامه‌ای برای عرضه گیم پس برای پلی استیشن و نینتندو وجود ندارد

فیل اسپنسر در گفت‌وگو با رسانه ویندوز سنترال اظهار داشت: «ما هیچ برنامه‌ای برای عرضه سرویس Xbox Game Pass به پلی استیشن یا نینتندو نداریم». درنهایت تکذیب این شایعه دور از انتظار نبود؛ چراکه احتمال پذیرفتن این سرویس توسط پلی استیشن و نینتندو و عرضه آن روی کنسول‌های رقیب بسیار پایین بود.

با تکمیل قرارداد اکتیویژن بلیزارد ابهام بازیکن‌ها در مورد راه‌یابی گیم ‌پس به پلی استیشن 5 یا نینتندو سوییچ به این دلیل بود که می‌خواستند بدانند مایکروسافت چه رویکردی با بازی‌های جدید خود پیش می‌گیرد؛ آیا بازی‌ها را تحت نام اکتیویژن بلیزارد در انحصار قرار می‌دهد و فارق از پلتفرم امکان تجربه آثار را برای بازیکن‌ها فراهم می‌کند یا خیر.

فیل اسپنسر بلافاصله بعد از اشاره یکی از مدیران مایکروسافت به احتمال راه‌یابی گیم پس به سایر کنسول‌‌ها آن را تکذیب کرد و اکنون می‌توان با قطعیت گفت که قرار نیست چنین اتفاقی رخ دهد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده