// شنبه, ۱۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۵

بازی Banishers: Ghosts of New Eden پایان‌های متعددی دارد

بازیکن‌ها در بازی Banishers: Ghosts of New Eden استودیو Don't Nod می‌توانند تصمیم‌های مهمی بگیرند، اما باید با عواقب آن‌‌ها روبه‌رو شوند.

استودیو دونت‌‌ناد بعد از ساخت بازی‌های Life is Strange و Vampyr که بر انتخاب بازیکن و مواجهه با عواقب تصمیم‌ها متکی بودند، در اثر بعدی خود یعنی Banishers: Ghosts of New Eden بیش‌ازپیش روی این موضوع تاکید می‌کند. در تریلر جدید این بازی جزئیاتی از داستان و شخصیت‌ها به اشتراک گذاشته می‌شود.

بازی روی دو شخصیت آنته‌آ دوارته و رد مک ریث تمرکز دارد که شکارچی ارواح هستند. آن‌‌ها به‌عنوان عضوی از گروه Banishers وظیفه دارند تا از دنیای زندگان در مقابل دنیای مردگان محافظت کنند، اما مشکل از جایی آغاز می‌شود که شخصیت آنته‌آ می‌میرد و به‌صورت روح بازمی‌گردد. اکنون آن‌ها با یک تصمیم دشوار روبه‌رو هستند؛ اینکه بگذارند آنتیا از دنیا برود یا او را زنده کنند. به‌نظر می‌رسد که مکانیزم اصلی بازی بر پایه این تصمیم بنا نهاده شده است؛ چراکه اگر قصد احیای آنته‌آ را داشته باشند، رد باید با کشتن تعداد زیادی از مردم روح آن‌ها را به این کاراکتر بدهد.

در تریلر تازه مأموریتی از بازی نمایش داده می‌شود که در آن تصمیمات و عواقب‌‌ ‌آن‌‌ها اهمیت پیدا می‌کنند. رد با زنی روبه‌رو می‌شود که توسط شوهر فقید خود تسخیر می‌شود؛ شوهری هتاک در عالم زندگی که در عالم مرگ به‌دنبال انتقام از معشوقه همسرش است. طبق اعلام استودیو دونت‌ناد، بازیکن می‌‌تواند در مورد تبعیدکردن، عروج، تقصیر را به‌گردن زن یا شوهر انداختن یا حتی قربانی‌کردن یکی از آن‌ها برای بازگرداندن آنته‌آ به زندگی تصمیم بگیرد.

بازی Banishers: Ghosts of New Eden دارای پنج پایان‌بندی متفاوت است که «خلاصه تصمیمات بازیکن را نمایان می‌سازد». این اثر اکشن نقش‌آفرینی در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ (۱۳ فوریه ۲۰۲۴) در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قرار خواهد گرفت.

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده