نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰

بازی Alan Wake 2 به‌زودی میزبان نیو گیم پلاس می شود

شرکت رمدی اینترتینمنت با انتشار توئیت جدیدی به انتشار قریب‌الوقوع نیو گیم پلاس برای بازی Alan Wake 2 اشاره کرد.

شرکت Remedy Entertainment در هفته‌های پس از انتشار Alan Wake 2 بسته‌های به‌روزرسانی‌های زیادی را برای بازی منتشر کرد. با اینکه این آپدیت‌ها بیشتر روی رفع اشکالات فنی و بهبود تجربه بازی تمرکز داشتند، طرفدارها هنوز منتظر راه‌یابی محتویات و ویژگی‌های جدیدی هستند. رمدی قبل از انتشار الن ویک ۲ تأیید کرد که حالت New Game Plus پس از عرضه به بازی اضافه می‌شود و اکنون به‌نظر می‌آید که این ویژگی به‌زودی از راه می‌رسد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت رمدی اینترتینمنت با انتشار توئیت جدیدی به عرضه قریب‌الوقوع حالت نیو گیم پلاس برای بازی Alan Wake 2 اشاره کرده است. توسعه‌دهنده بازی در این توئیت نوشت: «ماه جدید و نیو گیم... پلاس؟» این توئیت نشان می‌دهد که طرفدارها احتمالا باید در ماه جاری منتظر این ویژگی باشند.

در گذشته شرکت Remedy تأیید کرد که حالت New Game Plus به‌همراه درجه سختی Nightmare و یک روایت جایگزین با محتوای ویدیویی و صفحات دست‌نوشته تازه در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. هنوز معلوم نیست که این روایت جایگزین تا چه اندازه داستان اصلی را تغییر می‌دهد و چه مسیری را برای آینده ترسیم خواهد کرد.

بازی Alan Wake 2 درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده