// شنبه, ۱۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۵

سایبرپانک ۲۰۷۷ در به‌روزرسانی بعدی میزبان یک ویژگی پرتقاضا می‌شود

۱۹ ایستگاه قابل استفاده مترو درکنار قابلیت تکرار مسابقات ماشین و موتورسیکلت‌های جدید در به‌روزرسانی ۲.۱ به سایبرپانک ۲۰۷۷ اضافه می‌شوند.

نسخه آلتیمیت بازی Cyberpunk 2077 هفته آینده از راه می‌رسد و درکنار بازی اصلی شامل بسته الحاقی Phantom Liberty و تمام به‌روزرسانی‌های قبلی می‌شود. سی‌دی پراجکت تاکنون باتوجه‌به بازخورد بازیکن‌ها موارد زیادی ازجمله مبارزات با وسایل‌نقلیه و تعقیب‌وگریز با پلیس را به سایبرپانک ۲۰۷۷ اضافه کرده است. همان‌طور که در تریلر‌های اولیه وعده داده شد، اکنون نوبت راه‌یابی ایستگاه‌های مترو قابل استفاده برای Fast Travel رسیده است.

سی‌دی پراجکت اعلام کرد که به‌روزرسانی ۲.۱ تعداد ۱۹ ایستگاه مترو را به بازی اضافه می‌کند که از آن‌ها می‌توان برای فست ترول یا سفر عادی با امکان صرف‌نظر از تماشای مناظر در هر لحظه استفاده کرد. بازیکن‌ها برای استفاده از مترو باید بخش Konpeki Plaza را تکمیل کنند و سپس می‌توانند از میان ۵ خط موجود مسیر خود را انتخاب کنند.

این ‌آپدیت امکان استفاده از رادیو با پای پیاده را نیز فراهم می‌کند که به‌هنگام اتفاقات مهم بازی و دیالوگ‌ها متوقف می‌شود. بازیکن‌ها می‌توانند مسابقه‌های ماشین‌سواری را تکرار کنند و برای خرید ماشین‌های جدید تخفیف بگیرند. شخصیت Adam Smasher نیز دچار تغییراتی شده است و به‌نظر می‌رسد که مبارزه با او چالش‌برانگیزتر از قبل می‌شود.

همچنین ۵ موتورسیکلت، پورش ۹۱۱ جانی سیلورهند (که از طریق یک مأموریت احتمالی جدید در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد)، تعقیب‌وگریز با گروه‌های مختلف بازی، حرکات نمایشی با موتورسیکلت‌ها مانند تک‌چرخ و پرتاب چاقو و تبر به بازی اضافه خواهند شد. اکنون بزرگراه داخل بازی نیز اصلاح شده است و می‌توان از آن رفت‌و‌آمد کرد.

در نهایت گزینه‌های Accessibility بیشتری در اختیار بازیکن‌‌ها قرار می‌گیرد که شامل قابلیت حذف زمان حین هک‌کردن می‌شود. به‌روزرسانی ۲.۱ سایبرپانک ۲۰۷۷ در تاریخ ۱۴ آذر (۵ دسامبر) درکنار نسخه آلتیمیت منتشر می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده