نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۱۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۷

فیل اسپنسر: تا زمان عرضه بازی Hellblade 2 نباید خیلی منتظر بمانیم

باتوجه به صحبت‌های اخیر فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس باکس به نظر می‌رسد بازی Senua's Saga: Hellblade 2 زودتر از انتظار عرضه خواهد شد.

فیل اسپنسر، مدیرعامل بخش ایکس باکس مایکروسافت، طی مصاحبه‌ای به بازی مورد انتظار Hellblade 2 اشاره و اعلام کرد که طرفداران به‌زودی شاهد عرضه آن خواهند بود. زمانیکه از اسپنسر در مورد موردانتظارترین بازی‌های او سؤال پرسیده شد او در راس این فهرست بازی Senua's Saga: Hellblade 2 را قرار داد. «من عاشق استودیوی بازی‌سازی نینجا تئوری و کارهایی که انجام می‌دهند، هستم. کار آن‌ها فوق‌العاده است. من به نحوه توسعه بازی‌های آن‌ها علاقه زیادی دارم.»

اگر شما هم از طرفداران آثار اکشن ماجراجویی و به‌خصوص سری Hellblade هستید، خبر خوشحال کننده این است که به‌نظر می‌رسد زمان زیادی تا عرضه دومین نسخه از این مجموعه باقی نمانده است. «ما زمان زیادی تا عرضه بازی Hellblade 2 نباید منتظر بمانیم.»

مصاحبه فیل اسپنسر با وبسایت ورج

بازی Senua's Saga: Hellblade 2 طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است در سال ۲۰۲۴ در قفسه‌های فروشگاه‌ها دیده شود. این اظهارنظر اسپنسر شایعاتی مطرح کرده است که احتمالا اوایل سال آینده میلادی این اتفاق خواهد افتاد. باتوجه به اینکه هفته آینده در تاریخ ۱۷ آذر (هفت دسامبر) مراسم گیم اواردز 2023 برگزار می‌شود احتمال دارد شاهد نمایش تریلر و اعلام تاریخ دقیق عرضه این اثر مورد انتظار باشیم.

البته تمام این حرف و حدیث‌ها شایعات و حدس و گمان‌هایی بیش نیست و تا زمان اعلام دقیق تاریخ انتشار بازی Hellblade 2 نمی‌توان با اطمینان صحبت کرد. حال باید منتظر ماند و دید هفته آینده آیا قرار است شب خاطره‌انگیزی برای طرفداران بازی Hellblade 2 باشد یا هنوز هم باید کمی بیشتر منتظر بمانیم. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده