نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۲

ناشر Lords of the Fallen انتظار درآمدزایی بالایی دارد

تیم CI Games انتظار دارد بازی Lords of the Fallen در سال‌های آینده به درآمدزایی بالایی برسد.

بازی Lords of the Fallen جدیدترین اثر استودیو Hexworks به شمار می‌آید که توانست با فروش بیش از یک میلیون واحدی در ۱۰ روز اول انتشار، به موفقیت بزرگی برسد. حال به نظر می‌رسد شرکت CI Games، ناشر بازی، برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای آینده آن دارد؛ به طوری که مارک تیمینسکی، مدیرعامل CI Games گفت انتظار دارد درآمد این بازی طی چند سال آینده بیش از ۱۰۰ میلیون دلار شود.

تیمینسکی در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: «بازی Lords of the Fallen یکی از آی‌پی‌های اورجینال ما است که می‌خواهیم آن را گسترش دهیم. هدف جاه‌طلبانه فعلی ما دستیابی به ۱۰۰ میلیون دلار درآمد خالص فروش تنها در چند سال آینده خواهد بود. علاقه به بازی در حال افزایش است؛ بنابراین ما مطمئن هستیم که می‌توانیم به این هدف برسیم».

شرکت CI Games هم‌اکنون توسعه چند پروژه را دنبال می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به Project Survive استودیو Underdog اشاره کرد که روی آنریل انجین 5 در حال توسعه است. همچنین استودیو Hexworks در حال ساخت یک بازی AAA اکشن و نقش‌آفرینی است که برای عرضه در اوایل سال ۲۰۲۴ توسعه می‌یابد. با تایید ناشر، هردو پروژه روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر خواهند شد.

بازی Lords of the Fallen تاکنون بیش از ۲۴ به‌روزرسانی مهم دریافت کرده و تیم سازنده پشتیبانی گسترده‌ای از آن داشته است. این بازی اخیرا یک خط داستانی جدید به نام The Way of the Bucket دریافت کرد که پاداشی ارزشمند را به بازیکن می‌دهد. همچنین طلسم‌های تازه از جمله Rising Fire ،Blistering Salvo و موارد دیگر به بازی اضافه شده‌اند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده