نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۵

بازی Baldur’s Gate 3 توسط تعداد قابل توجهی از بازیکن‌ها به پایان رسیده است

بیش از ۱.۳ میلیون بازیکن تاکنون موفق به تکمیل بازی نقش‌آفرینی تحسین‌شده Baldur’s Gate 3 استودیو لاریان شده‌اند.

سازندگان Baldur's Gate 3 اخیرا بسته به‌روزرسانی پنجم بازی را در دسترس قرار دادند که یک بخش Epilogue جدید شامل بیش از ۳۷۰۰ دیالوگ و صحنه‌های سینمایی تازه را به‌همراه می‌آورد. همچنین این به‌روزرسانی حالت‌هایی ازجمله Honor و Custom، بهبود عملکرد فنی و محتوای دیگری را در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌دهد. در ادامه استودیو Larian تأیید کرد که بیش از ۱.۳ میلیون بازیکن موفق شده‌اند بالدرز گیت ۳ را به اتمام برسانند.

با اینکه آمار فروش این بازی نقش‌آفرینی تحسین‌شده اعلام نشد، در ماه اوت ۲۰۲۳ سوئن وینکه، مدیرعامل استودیو لاریان تأیید کرد که بیش از ۲.۵ میلیون نسخه از بالدرز گیت ۳ در فاز دسترسی زودهنگام به فروش رسیده است. بازی Baldur's Gate 3 دومین عرضه بزرگ فروشگاه استیم در سال جاری را رقم زد و منجربه افزایش ۱۳۳ درصدی سود بازی‌های دیجیتال شرکت Wizards of the Coast نسبت‌به سال گذشته شد.

بازی Baldur’s Gate 3 هم‌اکنون در کامپیوتر و پلی استیشن 5 قابل تجربه است. کاربران ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس می‌توانند در ماه آینده به تجربه این اثر نقش‌آفرینی بپردازند. تاریخ انتشار دقیق نسخه ایکس باکس در رویداد گیم آواردز ۲۰۲۳ اعلام می‌شود که در تاریخ ۱۶ آذر (۷ دسامبر) برگزار خواهد شد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده