// پنجشنبه, ۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۷

بازی های پلی استیشن پلاس اسنشیال ماه دسامبر ۲۰۲۳ معرفی شدند

شرکت سونی فهرست بازی‌های رایگان دسامبر ۲۰۲۳ سرویس پلی استیشن پلاس اسنشیال را اعلام کرده است.

شرکت سونی از بازی‌های رایگان دسامبر ۲۰۲۳ پلی استیشن پلاس اسنشیال رونمایی کرده است. براین‌اساس، از روز ۱۴ آذر (۵ دسامبر) مشترکان می‌توانند دو بازی LEGO 2K Drive و PowerWash Simulator را برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 را دریافت کنند و بازی Sable هم مختص PS5 است. این آثار تا روز ۱۱ دی (۱ ژانویه) در دسترس مشترکان هستند.

بازی LEGO 2K Drive یک بازی ریسینگ جهان‌باز از سری لگو است. بازیکنان می‌توانند با استفاده از قطعات لگو ماشین خود را بسازند، برای دریافت اسکای تروفی در بریکلندیا مسابقه دهند و مراحل جانبی و مینی-گیم‌های مختلفی را تکمیل کنند. این بازی از کراس-پلی هم پشتیبانی می‌کند.

بازی PowerWash Simulator از FuturLab حول محور شستن موارد مختلف است. مایع تمیزکننده‌ و نازل‌های مختلفی در اختیار بازیکن قرار دارند و هر منطقه در ماکینگهام چالش‌های متفاوتی را ارائه می‌دهد. این بازی از کوآپ پشتیبانی می‌کند و در آپدیت‌های آن، مناطق مختلفی از دیگر بازی‌ها مثل فاینال فانتزی ۷ به آن اضافه شده‌اند.

درنهایت بازی Sable هم اثری ماجراجویی است و باید با استفاده از دوچرخه شناور (هاوربایک) خرابه‌های باستانی را کاوش کنید. مثل همیشه، این سه بازی در دسترس مشترکان سطح دیلاکس و پرمیموم پلی استیشن پلاس هم قرار دارند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده