نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰

تریلر بازی Suicide Squad تقابل ددشات با دشمنان نگون‌بخت را نشان می‌دهد

تریلر تازه بازی Suicide Squad: Kill the Justice League به نمایش مبارزات و تیراندازی دقیق ددشات می‌پردازد.

استودیو راکستدی پس از نمایش سبک مبارزه کاراکترهای کاپیتان بومرنگ، کینگ شارک و هارلی کوئین، این‌بار تریلر جدیدی از بازی Suicide Squad: Kill the Justice League را پخش کرده است که تیراندازی ددشات در میدان‌های نبرد شلوغ را به نمایش می‌گذارد. فلوید لاوتون ملقب‌به ددشات یک تیرانداز ماهر است که با انواع تفنگ و سلاح دوربرد به دشمنان تیراندازی می‌کند و می‌تواند از تپانچه‌های روی دست برای ازبین‌بردن گروهی آن‌ها بهره ببرد.

این شخصیت می‌تواند به‌لطف جت‌پکی که از Hall of Justice سرقت کرده است، در آسمان اطراف متروپلیس بچرخد. این جت‌پک به او کمک می‌کند روی ساختمان‌ها حرکت کند و خود را در موقعیت تیراندازی بهتری قرار دهد. از میان اعضای لیگ عدالت، ددشات با گرین لنترن دشمنی بیشتری دارد و تقابل این دو شخصیت می‌تواند هیجان‌انگیز باشد.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ (۲ فوریه ۲۰۲۴) روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. داستان این بازی حول محور شرارت‌های برینیاک می‌چرخد که توانسته اعضای لیگ عدالت از جمله سوپرمن، فلش و گرین لنترن را با خود همراه کند. بازیکنان در نقش اعضای جوخه انتحار باید با برینیاک و نیروهایش مقابله کنند تا بتوانند جلوی تهاجم به متروپلیس را بگیرند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده