// چهار شنبه, ۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۴

نیل دراکمن از پاسخ به سوالات ساخت بازی The Last of Us 3 طفره می‌رود

نیل دراکمن در جدیدترین مصاحبه خود از نظر دادن درباره The Last of Us Part 3 طفره رفت.

به‌تازگی از ریمستر The Last of Us Part 2 برای پلی استیشن 5 رونمایی شده بود و اکنون نیل دراکمن، یکی از روسای ناتی داگ در مصاحبه‌ای درباره آینده این استودیو و مجموعه نام‌برده صحبت کرده است. وقتی از او درباره The Last of Us Part 3 پرسیده شد او نظری نداد؛ اما تایید کرد آن‌ها در حال کار روی چند پروژه هستند.

دراکمن با Entertainment Weekly درباره نقش خود درباره کارگردان خلاق آخرین ما و بازخورد طرفداران از ریمستر نسخه دوم مصاحبه‌ای داشت. در اواخر این گفت‌وگو، از او درباره نسخه سوم این سری سؤال پرسیده شد که او جواب داد: «آخرین ما جهانی است که من، استودیو و طرفداران عاشقش هستیم؛ اما فعلا غیر تمرکز روی ریمستر The Last of Us Part 2 درباره آینده سری صحبتی ندارم. ما در ناتی داگ در حال کار روی پروژه‌های دیگری هستیم».

البته چنین صحبتی عجیب نیست؛ زیرا این سازنده همواره سعی کرده است در سکوت خبری کار خود را پیش ببرد. اما همین‌که دراکمن به دیگر پروژه‌ها به‌طور جداگانه اشاره کرد ممکن است به این نکته اشاره کند که ناتی داگ اکنون روی مجموعه دیگری کار می‌کند. ممکن است شاهد بازگشت به سری‌های قدیمی مثل آنچارتد باشیم یا بازی جدیدی در دست ساخت باشد.

همچنین درباره بازی چندنفره The Last of Us که در ماه‌های اخیر با مشکلاتی رو‌به‌رو شده است، دراکمن نظری نداشت. وینیت اگروال، کارگردان این پروژه قبلا اطمینان داده بود همچنان در حال کار روی آن هستند؛ اما از آن زمان خبر جدیدی از بازی منتشر نشده است.


منبع MP1st
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده