// چهار شنبه, ۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۹

بازی Sims 5 احتمالا به Animal Crossing شباهت دارد

سازندگان نسخه بعدی سری Sims بازی Animal Crossing را منبع الهام خود قرار داده‌اند.

بازی Sims 5 مدتی می‌شود که با نام رمز Project Rene در حال توسعه است اما الکترونیک آرتز اطلاعات زیادی را از بازی در اختیار طرفداران قرار نداده است و تمام چیزی که با اطمینان می‌توان در مورد سیمز ۵ گفت، رایگان بودن آن است؛ هیچ تاریخ عرضه‌ای برای بازی در نظر گرفته نشده و هیچ تریلری از آن به نمایش در نیامده است. همزمان با مصاحبه‌‌ی جدید لینزی پیرسن، سازنده بازی Sims 5، در مورد رویکرد بازی به بخش چندنفره آن، اظلاعاتی از سیمز ۵ منتشر شده است.

پیرسن در مورد بازی Sims 4 و نسخه بعدی آن گفت: «ما قصد داریم بخش چندنفره بازی را معرفی کنیم و این حالت چندنفره مانند آثار دیگر بزرگ و پر از افراد غریبه نخواهد بود بلکه همان حالتی‌ است که شما درکنار یکدیگر با دوستان خود بازی می‌کنید.» به‌نظر می‌رسد که پیرسن قصد دارد بخش چندنفره‌ای را بسازد که برای افراد غریبه نیست و راه‌های جدیدی به بازیکن‌ها ارائه می‌دهد تا بتوانند درکنار دوستان خود به تجربه‌ی آن بپردازند.

این همان بخشی است که مقایسه با بازی Animal Crossing شکل می‌گیرد. پیرسن گفت: «گروه سازنده مدام در مورد بازی انیمال کراسینگ صحبت می‌کند چراکه یک مثال بسیار خوب از فضا و جزیره کوچک من درحالی‌که می‌توانم تو را به آن دعوت کنم است. ما در طی سال‌های گذشته شاهد خلاقیت بازیکن‌ها برای اضافه کردن راه‌های جدید برای تجربه بازی با یکدیگر در انیمال کراسینگ بودیم؛ قابلیتی که بازی لزوما آن را ندارد اما بازیکن‌ها حالت‌های متفاوتی مثل Scavenger Hunt به آن اضافه کردند و این موضوع خارق‌العاده‌ است.»

Animal Crossing New Horizons

البته پیرسن به بازی Among Us نیز اشاره کرد و گفت: «ما به آثار زیادی که به شیوه خلاقانه‌ای بخش چندنفره را ارائه داد‌ه‌اند نگاه کرده‌ایم مانند بازی Among Us که در آن معمایی وجود دارد و بازیکن‌ها باید با صحبت کردن آن را حل کنند.» به‌نظر می‌رسد که سازندگان سیمز ۵ همزمان با توسعه بازی، سخت مشغول بررسی آثار متفاوت هستند.

هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه بازی Sims 5 مشخص نشده است اما براساس اطلاعات منتشر شده این اثر رایگان خواهد بود و با عرضه شدن آن، پشتیبانی از بازی Sims 4 متوقف نخواهد شد؛ این دو اثر درکنار یکدیگر وجود خواهند داشت و بازیکن‌ها می‌توانند انتخاب کنند که کدام‌یک را ترجیح می‌دهند. این موضوع به بازیکن‌هایی که بسته‌های الحاقی زیادی را برای Sims 4 خریداری کرده بودند اجازه می‌دهد تا بتوانند به تجربه‌ی خود از بازی ادامه بدهند.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده