نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۷

تیم بزرگی در حال کار روی بازی جدید ویچر هستند

استودیوی سی دی پراجکت رد به‌تازگی تعداد توسعه‌دهندگانی را که روی نسخه جدید بازی The Witcher فعالیت می‌کنند، اعلام کرده است.

استودیوی لهستانی سی دی پراجکت رد پیش از این اعلام کرده بود که بازی اصلی بعدی The Witcher با اسم رمز Polaris در حال توسعه است. حالا این شرکت در جریان گزارش مالی اخیر خود به مقیاس تیم توسعه‌دهندگان این بازی اشاره داشته که در تاریخچه‌ی عملکرد آن‌ها بی‌سابقه است.

آدام کشینسکی، مدیرعامل CD Projekt در جریان صحبت‌های خود در این نشست می‌گوید: «تیم توسعه‌دهندگان پروژه [Polaris] به‌طور مداوم درحال رشد است و تاکنون به نزدیک ۳۳۰ عضو رسیده است. انتظار می‌رود اعضای این تیم تا اواسط سال آینده به ۴۰۰ نفر برسد.»

این بدان معنا است که Polaris بزرگ‌ترین تیم توسعه‌دهندگان در این استودیو را در اختیار دارد که از تیم ۳۰۰ نفره‌ی Cyberpunk 2077 در ماه ژوئیه هم فراتر رفته است. از انتهای ماه اکتبر نیز جمعاً ۲۲۰ نفر روی برنامه‌های سایبرپانک ۲۰۷۷ فعالیت می‌کردند که شامل بازی پایه و نسخه‌ی پیش روی Ultimate Edition و همچنین بسته الحاقی Phantom Liberty می‌شود.

تیم توسعه دهندگان سی دی پراجکت رد

کیشینسکی اعلام کرده که در مجموع ۷۰۰ نفر به استخدام CD Projekt Red و استودیوی آمریکایی The Molasses Flood، توسعه‌دهنده بازی Flame in the Flood در آمده‌اند که در سال ۲۰۲۱ خریداری شده است. این تیم هم‌اکنون روی اسپین‌آف سری ویچر با اسم رمز Project Sirius کار می‌کند.

سی‌دی پراجکت در ادامه توضیحاتی را درباره Cyberpunk 2077: Phantom Liberty ارائه کرده است. اولین و تنها بسته الحاقی بازی سایبرپانک 2077 بعد از دو ماه از زمان عرضه ۴.۳ میلیون نسخه فروش داشته است و هم‌اکنون روی پی سی، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 در دسترس قرار دارد.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده