نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۲

فروش فوق العاده بازی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty ادامه دارد

سی دی پراجکت رد به‌تازگی از ادامه فروش بسیار موفق بازی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty خبر داده است.

گروه سی دی پراجکت در جریان گزارش مالی سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۳ اعلام کرده که بازی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty در مجموع ۴.۳ میلیون نسخه را تاکنون به فروش رسانده است. این محتوای گسترش دهنده در مهر امسال روی پی سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر شد و در هفته اول عرضه بیش از ۳ میلیون نسخه از آن به فروش رسیده بود.

این شرکت پیش‌بینی می‌کند که درنهایت آمار فروش این DLC به ۲۰ درصد کل بازی‌های سایبرپانک ۲۰۷۷ که در سطح جهان به فروش رفته برسد. Cyberpunk 2077 تاکنون و براساس آخرین آماری که تا ۵ اکتبر اعتبار دارد، ۲۵ میلیون واحد را به فروش رسانده است. CD Projekt RED از زمان عرضه‌ی این بازی نزدیک به ۴۱ میلیون دلار خرج به‌روزرسانی‌های پس از عرضه آن کرده است که آپدیت بزرگ 2.0 نمونه‌ای از آن‌ها بود.

بسته الحاقی Cyberpunk 2077 با نام Phantom Liberty

به‌روزرسانی ۲.۰ بزرگ‌ترین آپدیت سایبرپانک ۲۰۷۷ بود، به‌طوری که سی‌دی پراجکت به گیمرها توصیه کرده بود که بعد از نصب این آپدیت بازی را یک‌بار دیگر از ابتدا تجربه کنند. Phantom Liberty تنها بسته‌الحاقی بازی Cyberpunk 2077 است و تیم توسعه‌دهندگان اکنون مشغول توسعه Project Orion هستند که دنباله‌ی بازی اصلی محسوب می‌شود. فعلا چیز زیادی درباره دنباله بازی سایبرپانک 2077 اعلام نشده اما تاکنون می‌دانیم که این بازی روی آنریل انجین ۵ ساخته می‌شود و هنوز کار زیادی تا تبدیل شدن به یک تجربه‌ی قابل بازی دارد.

سی‌دی پراجکت رد در ماه اکتبر تأیید کرده بود که این بازی در فاز طراحی و ایده‌پردازی قرار دارد. ضمناً این احتمال وجود دارد که دنباله بازی Cyberpunk 2077 در نایت سیتی جریان نداشته باشد و بازیکن را به منطقه جدیدی ببرد. سی‌دی پراجکت رد مدتی پیش اعلام کرد که هنوز در مورد توسعه دنباله Cyberpunk 2077 به‌صورت اول شخص تصمیم‌گیری نکرده است. درحال‌حاضر بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ در پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قابل تجربه است.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده