نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۵

بازی Red Dead Redemption 2 رکورد خودش را شکست

تخفیف قابل‌توجه Red Dead Redemption 2 در استیم باعث شد که این بازی رکورد جدیدی در زمینه تعداد بازیکن‌های همزمان به ثبت برساند.

بازی Red Dead Redemption 2 از زمان انتشار در سال ۲۰۱۸ به موفقیت‌های زیادی دست یافته است و با تداوم فروش عالی خود در سال‌های بعد توانست ۵۷ میلیون نسخه در سراسر جهان بفروشد. اکنون در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی جهان-باز شرکت راک‌استار رکورد جدیدی در زمینه تعداد بازیکن همزمان به ثبت رسانده است.

بازی Red Dead Redemption 2 درحال‌حاضر با تخفیف قابل‌توجه ۶۷ درصدی در استیم به فروش می‌رسد که این فروش باعث جذب بازیکن‌های بیشتری شده است. همان‌طور که SteamDB گزارش داد، این بازی در آخرهفته به‌طور همزمان توسط ۷۷ هزار و ۶۵۵ بازیکن استیم تجربه شده است که بالاترین کاربر همزمان بازی از زمان انتشار نسخه کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ است. در زمان نگارش این خبر تعداد بازیکن‌های همزمان بازی به ۲۵ هزار و ۶۵۵ نفر رسیده بود.

البته شرکت Rockstar با موفقیت‌های طولانی مدت و پایدار آثار قدیمی‌تر غریبه نیست و بازی Grand Theft Auto 5 هنوز هم یکی از پرطرفدارترین بازی‌ها در سراسر جهان است. بی‌تردید راک‌استار گیمز انتظار تکرار چنین موفقیت‌هایی را با Grand Theft Auto 6 دارد که در اوایل ماه دسامبر ۲۰۲۳ با پخش تریلر جدیدی رونمایی خواهد شد.  


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده