نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۵

بسته الحاقی The Final Shape بازی Destiny 2 تأخیر خورد

شرکت بانجی رسما اعلام کرد که عرضه بسته الحاقی The Final Shape بازی Destiny 2 تا ماه ژوئن ۲۰۲۴ به تعویق افتاده است.

در روزهای گذشته شایعه‌های مختلفی پیرامون تأخیر عرضه بسته الحاقی جدید بازی Destiny 2 به گوش می‌رسید. حال شرکت بانجی رسما تأیید کرد که عرضه بسته الحاقی The Final Shape بازی Destiny 2 تا ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ (۴ ژوئن ۲۰۲۴) عقب افتاده است. این محتوای جدید در ابتدا برای انتشار در ماه فوریه ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده بود، اما به‌نظر می‌رسد پیش‌فروش‌های آن کمتر از حد انتظار بانجی بوده و بازخوردهای داخلی آن هنوز به سطح عالی نرسیده است.

بانجی در بیانیه‌ای رسمی پیرامون علت تأخیر Destiny 2: The Final Shape توضیح داد: «توسعه بسته الحاقی به زمان بیشتری نیاز دارد تا دقیقا به همان کیفیتی برسد که ما انتظار داریم؛ بنابراین زمان عرضه به تأخیر افتاد. بسته The Final Shape قرار است اوج ۱۰ سال داستان‌سرایی دستینی و گاردین‌ها را به نمایش یگذارد. ما می‌خواهیم این ماجراجویی ۱۰ ساله را گرامی داریم؛ ازهمین‌رو فرصت اضافه را برای رسیدن به چشم‌اندازی بزرگ‌تر و جاه‌طلبانه‌تر استفاده خواهیم کرد. ما امیدواریم این محتوا برای سال‌های آینده به یادگار بماند و از آن به خوبی یاد شود».

طرفدارهای دستینی ۲ می‌توانند از امروز به تجربه محتوای جدید بازی با عنوان Season of the Wish بپردازند. این فصل تا ماه فوریه ۲۰۲۴ ادامه خواهد داشت و بانجی پس از آن آماده عرضه بسته الحاقی The Final Shape می‌شود. این دی‌ال‌سی در دسترس بازیکن‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار خواهد گرفت.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده