نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۷

سازنده State of Decay 3 احتمالا در حال توسعه یک بازی معرفی نشده دیگر است

به‌نظر می‌رسد که آندد لبز علاوه‌بر بازی State of Decay 3، در حال توسعه یک بازی معرفی نشده دیگر هم است.

اگر از طرفداران بازی‌های سبک بقا هستید، به احتمال بسیار زیاد با مجموعه State of Decay آشنایی دارید. پس از اینکه در سال ۲۰۱۸ دومین نسخه از این مجموعه به‌صورت انحصاری برای پلتفرم‌های مایکروسافت روانه بازار شد، بسیاری منتظر ادامه آن بودند. سه سال پیش بود که مایکروسافت به‌همراه استودیوی Undead Labs، سازنده مجموعه به‌صورت رسمی از بازی State of Decay 3 رونمایی کردند.

حال درحالی‌که تا امروز هیچ اطلاعات دقیقی از این نسخه از بازی ارائه نشده و طرفداران این سری بی‌صبرانه منتظر اعلام خبری از بازی State of Decay 3 هستند، اما به‌نظر می‌رسد تیم سازنده در حال کار روی بازی دیگری نیز است؛. طبق اطلاعات منتشر شده از حساب لینکدین دنیل فلوید، انیماتور ارشد بخش روایی سابق استودیوی Undead Labs، «تمرکز استودیو آندد لبز روی Moonrise، بازی State of Decay 2 و چندین پروژه معرفی نشده دیگر معطوف شده بود.»

البته نکته قابل‌توجه این است که احتمالا یکی از این پروژه‌های معرفی نشده به State of Decay 3 تعلق دارد؛ اما صحبت‌های فلوید می‌‌تواند به این معنی باشد که آندد لبز در حال کار روی حداقل یک بازی معرفی نشده دیگر هم است. تا این لحظه پس از گذشت چندین سال هنوز اطلاعات و جزییات تازه‌ای از بازی State of Decay 3 منتشر نشده است، اما طبق گفته مت بوتی ممکن است در سال ۲۰۲۴ شاهد نمایش جدیدی از این بازی باشیم. 

اگر شما هم از طرفداران مجموعه State of Decay هستید لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما و سایرین به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده