نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۲

مدت زمان مراسم گیم اواردز 2023 مشابه سال گذشته طولانی است

به فاصله ۱۰ روز مانده به زمان برگزاری گیم اواردز 2023، جف کیلی اطلاعاتی از مدت زمان مراسم و تعداد بازی‌هایی که نمایش داده می‌شوند، ارائه داد.

این روزها طرفداران صنعت بازی‌های ویدیویی خود را برای مراسم گیم اواردز 2023 آماده می‌کنند؛ مراسمی که سالانه برگزار می‌شود و درکنار نمایش بازی‌های پیش‌رو، مهم‌ترین بخش آن اعلام برندگان در حوزه‌های مختلف در دنیای بازی‌های ویدیویی است. درحالی‌که تنها ۱۰ روز مانده به زمان برگزاری مراسم The Game Awards 2023، ساعاتی پیش جف کیلی، کارگردان و مجری آن، در یک برنامه زنده پرسش و پاسخ اطلاعات جالبی از مراسم امسال اعلام کرد.

پس از اینکه کیلی با سوالاتی از قبیل مدت زمان مراسم امسال و تعداد بازی‌هایی که قرار است در طول آن به نمایش گذاشته شود، روبه‌رو شد، تایید کرد که مدت زمان The Game Awards 2023 تقریبا همچون سال گذشته خواهد بود. «من نمی‌خواهم عدد دقیقی اعلام کنم؛ چراکه در فضای مجازی و اینترنت پخش خواهد شد. احتمالا اما هم از نظر محتوا و هم از نظر مدت زمان مشابه سال گذشته خواهد بود.»

«سال گذشته قرار بود مراسم کمی کوتاه‌تر باشد، اما صحبت‌های شیرین کریس جاج باعث شد بیشتر از برنامه‌ریزی‌هایمان طول بکشد. احتمالاً مشابه سال گذشته مراسم امسال کمی کوتاه‌تر خواهد بود.»

لبخند جف کیلی موقع نگه داشتن میکروفن و اجرا در برابر حضار گیم اواردز

از مدت زمان مراسم گیم اواردز 2023 که بگذریم به تعداد نمایش‌ها و تریلرهای بازی‌ها در این رویداد می‌رسیم. کیلی نیز در این مورد هم به مقایسه با سال گذشته پرداخت و اعلام کرد: «من تعداد دقیقی نمی‌دانم چراکه راستش نشمردم. احتمالا این مورد هم مشابه سال گذشته خواهد بود؛ اما دقیق نمی‌دانم.»

مراسم گیم اواردز 2023 قرار است در روز جمعه، ۱۷ آذر (۷ دسامبر) راس ساعت ۰۴:۰۰ صبح برگزار شود. طبق شایعات منتشر شده به‌نظر می‌رسد قرار است نمایش جدیدی از بازی موردانتظار Death Stranding 2 در گیم اواردز امسال منتشر شود.

حال باید منتظر ماند و دید جف کیلی و تیم همراهش چه برنامه‌هایی برای دوست‌داران دنیای بازی‌های ویدیویی تدارک دیده‌اند؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما و سایرین به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده