نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۶

امنیت برگزاری مراسم گیم اواردز 2023 افزایش یافته است

جف کیلی، مجری و کارگردان مراسم گیم اواردز تایید کرد که برای مراسم امسال برنامه‌ریزی زیادی روی افزایش مسائل امنیتی شده است.

۱۰ روز مانده به شروع مهم‌ترین مراسم سالانه صنعت بازی‌های ویدیویی. بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای بازی‌های ویدیویی بی‌صبرانه منتظر شروع مراسم The Game Awards 2023 هستند تا درکنار معرفی بهترین بازی سال، شاهد معرفی و نمایش‌ بازی‌ها نیز باشند.

بااین‌حال سال گذشته مشکلات امنیتی حین برگزاری مراسم به‌وجود آمد. هیدتاکا میازاکی، کارگردان بازی Elden Ring زمان سخنرانی خود برای دریافت جایزه بهترین بازی سال با مداخله و مشکلاتی روبه‌رو شد. این مسئله تنها به اینجا ختم نمی‌شود، بلکه شب افتتاحیه گیمزکام نیز مشکلی برای جف کیلی ایجاد شد.

حال در همین رابطه و در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش جف کیلی، کارگردان و مجری مراسم گیم اواردز در استریم توییچ خود اعلام کرد که امسال تلاش زیادی برای افزایش امنیت مراسم شده است. «ما به‌دنبال آن نیستیم که در خصوص این موارد به‌خاطر مسائل امنیتی به‌صورت عمومی صحبتی کنیم. قطعا برنامه‌هایی داریم و تمام تلاشمان را هم خواهیم کرد؛ اما همه از جمله تماشاگران و حاضرین در مراسم آن را تماشا خواهند کرد. این موضوعی است که داریم درموردش فکر می‌کنیم. ممنون از نگرانی‌هاتون.»

جف کیلی مجری Summer Game Fest Showcase

«باور کنید که این موضوع اولویت ما است؛ اما همچنان می‌خواهیم بهترین مراسم ممکن برای جشن گرفتن این بازی‌ها و همچنین علاقه‌ خود به این صنعت را برگزار کنیم. بنابراین این مسئله برای ما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. باز هم ممنون از توجهتون.»

مراسم The Game Awards 2023 قرار است در روز جمعه، ۱۷ آذر (۷ دسامبر) راس ساعت ۰۴:۰۰ صبح برگزار شود. همان‌طور که در جریان هستید بازی‌هایی مثل Alan Wake 2 و Baldur’s Gate 3 از شانس بالایی برای دریافت جایزه بهترین بازی سال برخوردار هستند.

حال باید منتظر ماند و دید آیا جف کیلی و تیم مراسم امسال برنامه‌های ویژه‌ای برای ما تدارک دیده‌اند یا خیر. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده