نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۷

بازی Saints Row 5 در ابتدا قرار بود میزبان شخصیت‌های محبوب مجموعه باشد

احتمالا سازندگان ریبوت Saints Row در ابتدا می‌خواستند از شخصیت‌های قدیمی سری در داستان نسخه پنجم استفاده کنند.

استودیو ولیشن ریبوت سری Saints Row را در سال گذشته عرضه کرد اما نتوانست انتظار طرفداران و شرکت ناشر را برآورده کند و درنهایت باتوجه‌به استقبال کم بازیکن‌ها، با شکست تجاری مواجه شد. حال گزارشی جدید نشان می‌دهد که سازندگان در ابتدا قصد داشتند رویکرد متفاوتی را برای پنجمین نسخه سری در پیش بگیرند.

اخیرا یکی از کابرهای یوتیوب در ویدویی ادعا کرده است که برنامه اولیه ولیشن برای بازی Saints Row 5، تمرکز روی شخصیت‌های محبوب نسخه‌های قبلی سری بوده است. درواقع این استودیو در نظر داشت شخصیت‌هایی از جمله جانی، شاندی، پیرس، دکس و آیشا را به‌عنوان اعضای اصلی گروه Saints در داستان نسخه پنجم برگردانند.

همچنین این سازنده برنامه داشت با استفاده از شخصیت‌های محبوب و قدیمی سری، داستانی متعادل را برای طرفداران قدیمی و بازیکن‌های جدید روایت کند تا از این طریق شاهد روایت داستانی منطقی‌تر درکنار تجربه لحظاتی فوق‌العاده در گیم‌پلی باشیم. طبق این گزارش، ولیشن تمایل داشت نسخه پنجم را تا ۸۰ درصد مشابه Saints Row 2 و ۲۰ درصد شبیه Saints Row: The Third توسعه دهد.

درنهایت برنامه ولیشن برای نسخه جدید Saints Row با موافقت دیپ سیلور، شرکت ناشر مواجه نشد و آن‌ها در عوض ریبوت سری را در برنامه خود قرار دادند. مدتی پیش بود که استودیو ولیشن به‌عنوان بخشی از برنامه بازسازی داخلی گروه امبریسر تعطیل شد. پس از پایان کار این استودیو، دیپ سیلور تایید کرد که توسعه سری Saints Row به استودیوهای دیگری سپرده می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده