نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰

کپکام احتمالا سال ۲۰۲۳ را با معرفی یک بازی بزرگ به پایان می‌رساند

یکی از افشاگرهای سرشناس ادعا کرد که کپکام هنوز بازی برجسته دیگری برای معرفی پیش از پایان سال ۲۰۲۳ دارد.

شرکت کپکام رأس ساعت ۰۰:۳۰ چهارشنبه ۸ آذر به‌وقت ایران یک شوکیس برای نمایش Dragon’s Dogma 2 برگزار می‌کند و احتمالا طرفدارها را در جریان انتشار این بازی اکشن نقش‌آفرینی مورد انتظار در ماه مارس قرار می‌دهد. اکنون در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا این تنها بازی برجسته این ناشر ژاپنی در سال ۲۰۲۴ نخواهد بود.

همان‌طور که Dusk Golem، یکی از افشاگرهای سرشناس صنعت بازی‌های ویدیویی در دیسکورد ادعا کرد، شرکت Capcom پیش از پایان سال ۲۰۲۳ از بازی برجسته دیگری رونمایی می‌کند و آن را در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۴ روانه بازار خواهد کرد. داسک گولم می‌گوید که طرفدارها نباید انتظار نسخه بعدی مجموعه رزیدنت ایول را داشته باشند. این افشاگر قبلا ادعا کرد که بازی Resident Evil 9 در سال ۲۰۲۵ در دسترس بازیکن‌ها قرار خواهد گرفت.

نسخه بعدی بازی Monster Hunter یکی از آثاری است که احتمالا در آینده نزدیک معرفی می‌شود. به‌نظر می‌رسد کپکام در ویدیویی که اخیرا به‌مناسبت ۲۰امین سالگرد مجموعه پخش کرد، به نسخه جدید مانستر هانتر اشاره کرده باشد. مدتی قبل گزارش شد که این بازی درکنار کنسول‌های دیگر به‌شکل همزمان برای کنسول نسل بعدی نینتندو نیز عرضه می‌شود. مراسم گیم اواردز ۲۰۲۳ می‌تواند مکان مناسبی برای رونمایی از بازی بزرگ بعدی کپکام باشد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده