نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰

جهان بازی Like a Dragon: Infinite Wealth بسیار بزرگ‌تر از Yakuza: Like a Dragon است

استودیو RGG اعلام کرد که هاوایی در بازی Like a Dragon: Infinite Wealth سه برابر بزرگ‌تر از یوکوهاما در بازی Yakuza: Like a Dragon است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Ryu Ga Gotoku جزئیات جدیدی از بازی Like a Dragon: Infinite Wealth را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این بازی در شهر هونولولو واقع در هاوایی جریان دارد که ظاهرا ۳ برابر بزرگ‌تر از منطقه ایسزاکی ایجنچو در بازی Yakuza: Like a Dragon است. این توضیح می‌دهد که چرا ماسایوشی یوکویاما، تهیه‌کننده مجموعه از این بازی به‌عنوان طولانی‌ترین نسخه یاکوزا یاد می‌کند.

استودیو RGG جزئیات جدیدی از مناطق مختلف جزایر هاوایی بازی Like a Dragon: Infinite Wealth را نیز منتشر کرد؛ ازجمله ساحل آلوها که برای استراحت، موج‌سواری و شنا با دوستان در دسترس است. آناکوندا مرکز خرید Anaconda را در خود جای داده است که جای سوزن انداختن ندارد. در این مکان بازی‌های آرکید، غذا و موارد دیگری را می‌توان یافت، اما کسانی که می‌خواهند تجربه خرید متفاوتی داشته باشند، باید به Waikiki Town بروند.

محله چینی‌ها دارای بازارها و غرفه‌های مختلفی برای خرید است، اما هتل نیروانا در شب حال‌وهوای دیگری دارد و «ثروتمندترین مردم جهان» در آن رفت‌وآمد می‌کنند. منطقه Little Japan یک زیارتگاه (جایی که یک «کاراکتر مرموز» ظاهر می‌شود) و یک رستوران سوشی دارد. ناحیه The Fifth District «منطقه خطرناکی» به‌شمار می‌آید که پاتوق مافیای محلی است. از دیگر مناطق قابل‌توجه می‌توان به داون‌تاون، اسکله و گردشگاه ساحلی اشاره کرد.

بازیکن‌ها می‌توانند با چرخیدن در بازی Like a Dragon: Infinite Wealth زره‌، مهمات سلاح و آیتم بازیابی سلامتی پیدا کنند. امکان یافتن آیتم‌های مختلف در اقیانوس، درختان نخل و سطل‌ زباله نیز وجود دارد؛ بنابراین دلایل زیادی برای کاوش در بازی وجود دارد. این بازی در تاریخ ۶ بهمن ۱۴۰۲ (۲۶ ژانویه ۲۰۲۴) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده