نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۵

استودیو سرتن افینیتی در حال ساخت بازی جدید هیلو و ۲ پروژه دیگر است

استودیوی سرتن افینیتی هم‌اکنون مشغول توسعه سه پروژه بزرگ است که یک بازی جدید از سری Halo یکی از این پروژه‌ها است.

مکس هابرمن، مؤسس و مدیرعامل استودیوی Certain Affinity در جریان مصاحبه اخیر خود درباره برنامه‌ی کاری این تیم توضیحاتی را ارائه کرده است که براین‌اساس، ۳ پروژه بزرگ توسط توسعه‌دهندگان آن‌ها در دست ساخت است. ظاهراً بزرگ‌ترین مورد از میان آن‌ها همکاری با استودیوی 343 اینداستریز است که احتمالاً روی بازی جدیدی از Halo کار می‌کنند. هابرمن گفته که فعلاً نمی‌تواند در این خصوص وارد جزئیات شود.

وی در ادامه اشاره‌ای هم به پروژه دوم استودیوی سرتن افینیتی داشته که به‌نظر با یک بازی کاملاً جدید و معرفی نشده و البته بسیار بزرگ و هیجان انگیز مواجه خواهیم بود. این آی‌پی اورجینال توسط یک تیم ۳۰ تا ۳۵ نفره در دست ساخت است و انتظار می‌رود که در ماه دسامبر ۲۰۲۳ و احتمالاً در جریان برگزاری رویداد گیم اواردز در تاریخ ۷ دسامبر (۱۶ آذر) معرفی شود.

مدیرعامل Certain Affinity در ادامه اظهار داشت که پروژه سوم این استودیو هم بازی بزرگ دیگری است که درکنار یک بازی کوچکتر درحال ساخت است که مجدداً به‌عنوان یک اثر اورجینال و با بودجه داخلی استودیو ساخته می‌شود. ظاهراً اعضای تیم در پاییز سال گذشته و همزمان با برگزاری گیمزکام یک نسخه اولیه و قابل اجرا از این بازی را تهیه کردند که در ماه دسامبر ۲۰۲۲ نیز وارد فرایند ساخت شد. براساس توضیحات هابرمن درحال حاضر منابع تیم روی این ایده داخلی سرمایه‌گذاری شده اما این کار نمی‌تواند تا همیشه ادامه پیدا کند. 

بنر استودیوی Certain Affinity

بنابراین آن‌ها به‌دنبال ارائه‌ی پروژه و جذب سرمایه گذار برای تأمین منابع مورد نیاز هستند. در مورد پروژه‌ای که با همکاری استودیوی ۳۴۳ اینداستریز ساخته می‌شود نیز باید گفت که اخیراً شایعه‌ای مبنی بر آغاز فرایند توسعه کمپین بازی جدید Halo مطرح شده بود. Ains، منبع این خبر جزئیات خاصی را ارائه نکرده و صرفاً اعلام کرده که این پروژه بخشی از نسل بعدی بازی‌های Halo روی آنریل انجین توسعه داده خواهد شد.

وی همچنین پیش‌بینی کرده که نزدیک‌ترین زمانی‌که بتوانیم برای اولین‌بار به کمپین تک نفره Halo جدید نگاهی داشته باشیم، دو سال دیگر است که نشان می‌دهد این بازی هنوز فاصله زیادی تا زمان عرضه دارد. سرتن افینیتی اخیراً تایید کرد در حال کار روی یک بازی تیراندازی اول شخص اورجینال به نام پروژه Loro است. درحالی‌که استودیو جزئیات زیادی در مورد این بازی ارائه نکرد، هابرمن گفته بود که این بازی را در رویداد گیمزکام و پشت در‌های بسته برای ناشران نمایش داده است.

در ادامه او در توییتر درباره پروژه Loro توضیح داد: «دموی بازی مطمئنا لبخندهای زیادی را روی چهره افراد خواهد آورد». از طرفی احتمال می‌رود این استودیو یک بازی انحصاری جدید ایکس باکس را در دست توسعه داشته باشد که با الهام از سری مانستر هانتر شرکت کپکام ساخته خواهد شد. بااین‌حال تیم Certain Affinity هنوز جزئیاتی از پروژه Loro به اشتراک نگذاشته است.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع twistedvoxel
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده