نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۲

بخش عمده دیالوگ‌های ونوم از بازی Marvel’s Spider-Man 2 حذف شده است

صداپیشه ونوم در بازی Marvel’s Spider-Man 2 اعلام کرد تنها ۱۰ درصد از دیالوگ‌های ضبط شده او در بازی استفاده شده است.

ونوم یکی از شخصیت‌های شرور بازی Marvel's Spider-Man 2 بود که طرفداران از همان زمان معرفی برای مبارزه با او هیجان‌زده بودند. باتوجه‌به اینکه حدود یک ماه از عرضه بازی می‌گذرد، به نظر می‌رسد اینسامنیاک گیمز موفق شده است از حضور ونوم به خوبی بهره ببرد و انتظار طرفداران را برآورده کند. بااین‌حال جالب است که تنها بخش کوتاهی از صدای ضبط شده ونوم در بازی Marvel's Spider-Man 2 استفاده شده است.

تونی تاد، صداپیشه ونوم اخیرا تایید کرد که تنها ۱۰ درصد از دیالوگ‌های ضبط شده او در بازی Marvel's Spider-Man 2 استفاده شده است. همچنین این صداپیشه توضیح داد بخشی از دیالوگ‌های ضبط شده او مربوط‌به زمانی است که سیمبیوت به بدن مایلز مورالس نفوذ می‌کند. بااین‌حال به نظر می‌رسد این ایده درنهایت توسط اینسامنیاک گیمز کنار گذاشته شده است.

اینسامنیاک گیمز در گذشته اعلام کرد در صورتی که طرفداران تقاضای کافی داشته باشند، احتمال ساخت یک نسخه فرعی با محوریت ونوم وجود دارد. باتوجه‌به اینکه بسیاری از دیالوگ‌های ضبط شده توسط تاد در بازی Marvel’s Spider-Man 2 استفاده نشده است، می‌توان استفاده از آن‌ها را در یک بازی دیگر محتمل دانست. بازی Marvel’s Spider-Man 2 هم‌اکنون برای پلی استیشن 5 در دسترس است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده