نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۵

آیا باید منتظر تریلر جدید بازی Death Stranding 2 در گیم اواردز باشیم؟

توییت حذف شده‌ی حساب رسمی گیم اواردز در پاسخ به پست هیدئو کوجیما، احتمالاً به نمایش بازی Death Stranding 2 مراسم امسال اشاره دارد.

بازی Death Stranding 2 به‌عنوان تازه‌ترین اثر هیدئو کوجیما و استودیوی کوجیما پروداکشن در مراسم The Game Awards سال گذشته معرفی شد. نمایش جدید این بازی که به‌نظر یک تجربه جهان باز دیگر از بازیساز خوش نام ژاپنی برای طرفداران قسمت اول دث استرندیگ است، ظاهراً برای بار دیگر در مراسم گیم اواردز امسال به نمایش گذاشته خواهد شد.

هیدئو کوجیما به‌تازگی توییت جدیدی را منتشر کرده بود که به نظر در آن به طراحی تریلر جدیدی برای Death Stranding 2 اشاره می‌کرد. با اینکه زمان‌بندی انتشار این توییت در فاصله دو هفته مانده به برگزاری مراسم گیم اواردز خود می‌تواند دلیل خوبی برای احتمال نمایش این بازی در مراسم امسال باشد، حالا به‌نظر می‌رسد که دلایل بیشتری برای اثبات این ادعا وجود دارد.

حساب رسمی گیم اواردز در X در پاسخ به توییت کوجیما ایموجی مشهور چشم‌های خیره شده را پست کرده که به‌نوعی به این اتفاق اشاره‌ی غیرمستقیم دارد. ضمن اینکه باتوجه‌به علاقه کوجیما برای نشان دادن تریلرهای جدید در مراسم گیم اواردز و به‌طور کلی رویدادهایی که به میزبانی جف کیلی برگزار می‌شوند، به احتمال زیاد باید در این مراسم شاهد نمایش تریلر جدید دث استرندیگ 2 باشیم.

جالب اینجا است که توییت حساب گیم اواردز در پاسخ به پست آخر کوجیما بعد از مدتی حذف شده اما اسکرین‌شات آن در حساب کاربری Okami Games موجود است.

اسکرین شات توییت کوجیما درباره بازی Death Stranding 2

بازی Death Stranding 2 از نظر جزئیات مربوط‌به داستان و عناصر تشکیل‌دهنده بازی، هنوز در حد زیادی مرموز باقی‌مانده است. با درنظرگرفتن تجربیاتی که از بازی اول این مجموعه داشتیم، باید انتظار یک بازی بسیار عجیب و البته از نظر ویژگی‌های بصری و استایل ظاهری، یک اثر جذاب و تحسین‌برانگیز را داشته باشیم؛ به‌ویژه اینکه این بازی هم یکی دیگر از ساخته‌های هیدئو کوجیما، بازیساز ژاپنی است که معمولاً طرفداران خود را ناامید نمی‌کند.

بازی Death Stranding 2 برای عرضه روی کنسول پلی استیشن 5 در دست ساخت قرار دارد. هنوز تاریخ انتشار این بازی به‌صورت رسمی اعلام نشده اما امیدواریم که تریلر جدید شامل این اطلاعات باشد. بازی Death Stranding در تاریخ ۱۷ آبان ۱۳۹۸ برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد و چندی بعد نیز شاهد انتشار این اثر روی کامپیوتر بودیم. این بازی به‌دلیل ساختار متفاوت خود نسبت به دیگر آثار منتشرشده، بازخوردهای مختلفی از سوی علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی دریافت کرد.

در پایان نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده