// جمعه, ۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۷

بازی Halo Infinite را بیش از ۳۰ میلیون نفر تجربه کرده‌اند

مدیر تولید سابق استودیو ۳۴۳ اینداستریز در صفحه لینکدین خود رسیدن تعداد بازیکن‌های بازی هیلو اینفینیت به رقم ۳۰ میلیون نفر را گزارش کرد.

بازی Halo Infinite پس از عرضه سال‌‌های سختی را پشت سر گذاشت. همزمان با روبه‌رو شدن با تحسین منتقدها از بازی، هیلو اینفینیت به‌دلیل کمبود محتوا و پشتیبانی ضعیف پس‌از عرضه درگیر نقد‌های زیادی شد. به‌تازگی در فصل پنجم، بازی موفق شد تا ورق را برگرداند و توجه بازیکن‌ها را به خود جلب کند. هیلو اینفینیت با درنظرگرفتن بالا و پایین‌هایی که تجربه کرده است، به‌هرصورت پرطرفدار بودن خود را اثبات کرد.

بن اف (.Ben F) که پیش از جدایی حدود سه سال به‌عنوان مدیر تولید در استودیو ۳۴۳ اینداستریز مشغول بود، در صفحه لینکدین خود اعلام کرد که بازی Halo Infinite بیش از ۳۰ میلیون بازیکن خاص را جذب کرده است. البته به‌نظر می‌رسد که این آمار تا ماه ژانویه محاسبه شده‌اند و ممکن است رقم کنونی آن بیشتر از ۳۰ میلیون نفر باشد. در نظر داشته باشید که به‌دلیل در دسترس بودن هیلو اینفینیت روی سرویس گیم‌ پس و رایگان بودن بخش چند‌نفره‌اش این رقم با ارقام فروش آن یکسان نیست.

براساس آمار قبلی در چند ماه اول عرضه بازی، ۲۰ میلیون نفر مشغول تجربه هیلو اینفینیت بوده‌اند و به‌نظر می‌رسد که این روند به مرور زمان کند شده باشد اما به‌هرحال این اثر افراد جدیدی را با سرعت مناسبی به خود جذب کرده است.

بازی Halo Infinite اکنون روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس قرار دارد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده