نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۵

بایونتا احتمالا بدون هیدکی کامیا ادامه می‌یابد

هیدکی کامیا می‌گوید پلاتینیوم گیمز در آینده احتمالا سری بازی‌های بایونتا را بدون حضور او ادامه دهد.

با اینکه فاصله بین عرضه Bayonetta 2 و نسخه سوم طولانی بود، اما استودیو پلاتینیوم گیمز توانست با عرضه نسخه‌های فرعی ازجمله Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon طرفدارهای این سری اکشن را در سال‌های گذشته سرگرم کند. حال باتوجه‌به خروج هیدکی کامیا، کارگردان نسخه اول بایونتا و ناظر توسعه دنباله‌های آن از پلاتینیوم گیمز در سال جاری، سؤالاتی درباره آینده مجموعه محبوب Bayonetta در ذهن طرفدارها شکل گرفته است.

تحقق چشم‌انداز هیدکی کامیا برای توسعه ۹ نسخه از بایونتا بعید به‌نظر می‌رسد، اما این مجموعه احتمالا بدون او ادامه می‌یابد

هیدکی کامیا اخیرا یک ویدیو در کانال شخصی خود پخش کرد و در پاسخ به سؤال یکی از طرفدارها پیرامون آینده سری بایونتا گفت که بعید می‌داند چشم‌انداز او برای توسعه ۹ نسخه بایونتا تحقق پیدا کند، اما انتظار دارد این سری بدون او ادامه داشته باشد.

کامیا در این‌باره افزود: «من در مصاحبه‌های مختلف درباره این موضوع که مجموعه بایونتا باید تا ۹ نسخه ادامه داشته باشد، صحبت کرده‌ام. من میخواستم این مجموعه را به‌عنوان «حماسه بایونتا» گسترش دهم، اما به‌نظر می‌رسد که احتمالا مجبور باشم [آرزوی ساخت] حماسه کامل را با خود به گور ببرم. این مایه شرمساری است. با اینکه من مالک آی‌پی بایونتا نیستم، فکر می‌کنم کسانی که مالکیت آن را در اختیار دارند به توسعه آن ادامه دهند.»

کارگردان بایونتا قبل جدایی از پلاتینیوم گیمز در مورد برنامه‌های آینده خود برای این مجموعه صحبت کرده بود. کامیا در این‌باره به ساخت چند دنباله و نسخه فرعی اشاره داشت که قرار بود آن‌ها را به پلاتینیوم گیمز پیشنهاد دهد. حال باتوجه‌به جدایی این توسعه‌دهنده، طرفداران تمایل دارند در مورد آینده مجموعه محبوب خود اطلاعات بیشتری کسب کنند. احتمالا پلاتینیوم گیمز در آینده نزدیک درباره این موضوع شفاف‌سازی خواهد کرد.

نظر شما درباره این اخبار چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده