نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۰

واکنش گیمرها به بخش چندنفره Call of Duty: Modern Warfare 3 عالی بوده است

شرکت اکتیویژن واکنش بازیکن‌ها به حالت چندنفره بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 را «عالی» توصیف کرد.

پس از مدت کوتاهی که استودیو اسلج‌همر گیمز یک جلسه پرسش و پاسخ در ردیت برگزار کرد تا در مورد نگرانی بازیکن‌ها پیرامون نادیده گرفته شدن مچ‌میکینگ‌های مهارت‌محور در بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 اطلاعاتی کسب کند، شرکت اکتیویژن یک پست وبلاگ را در وبسایت ایکس باکس منتشر کرد تا در مورد واکنش جامعه مخاطبان کالاف دیوتی نسبت به بخش چندنفره جدیدترین نسخه، جزئیاتی را ارائه دهد.

دیوید هاجسون، مدیر تحریریه اکتیویژن در این پست اعلام کرد واکنش جامعه مخاطبان به بخش چندنفره بازی Modern Warfare 3 «عالی» بوده است. هاجسون توضیح داد که توسعه‌دهندگان دو درخواست طرفداران یعنی امکان قطع سرخوردن و تعویض خشاب‌ را در برنامه خود قرار داده‌اند که هر دو توسط بخش بزرگی از جامعه مخاطبان مطرح شده بودند. همچنین به‌روزرسانی‌هایی برای تغییر در نحوه لگد اسلحه و ساخت لوداوت‌ها با استقبال بالای بازیکن‌ها مواجه شدند.

در ادامه این پست زک هادسون، کارگردان طراحی بازی اسلج‌همر گیمز افزود: «ما تاکنون به شکلی باورنکردنی از بازخوردها الهام گرفته‌ایم. واکنش‌های مثبت باعث شدند تلاش خود را ارزشمند بدانیم و انتقادها را به‌عنوان انگیزه‌هایی استفاده کردیم تا بتوانیم هرچه زودتر به اصلاحات و پیشرفت‌های بزرگ دست پیدا کنیم».

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3

هادسون به پیشرفت‌هایی که از زمان بتای چندنفره Modern Warfare 3 روی بازی اعمال شده است اشاره کرد و گفت که اسپاون‌ها بزرگ‌ترین هدف تیم سازنده بوده‌اند. او در این‌باره گفت: «اسپاون‌ها یکی از اهداف بزرگ بودند. ما از بازیکن‌ها شنیدیم که اسپاون‌ها جهت‌گیری ندارند و این موضوع امکان درک محل شروع مبارزه را دشوار می‌کند. تحلیلگران، طراحان، مهندسان و کنترل‌کنندگان کیفیت تیم ما در فرصت بین تست بتا و عرضه نهایی روی تمام جنبه‌های اسپاون مشارکت کردند تا مشکلاتی را که بازیکن‌ها گزارش داده بودند برطرف کنند. با اینکه ما فکر می‌کنیم که این تلاش واقعا نتیجه خوبی داشت اما هنوز پیشرفت‌های بیشتری در راه است».

توسعه‌دهندگان Call of Duty: Modern Warfare 3 هنوز جزئیاتی در مورد پیشرفت‌های آینده بازی ارائه نکرده‌اند. این بازی روی کامپیوترها، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد.

نظر شما درباره جدیدترین اخبار سری کالاف دیوتی چیست؟ آن را با ما به اشتراک گذارید.


منبع Insider-Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده