نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۳

بازی RoboCop: Rogue City شروع فوق العاده‌ای داشته است

با اعلام شرکت Nacon، بازی RoboCop: Rogue City به بزرگ‌ترین عرضه تاریخ این ناشر تبدیل شده است.

استودیو Teyon با توسعه بازی RoboCop: Rogue City توانست موفقیت‌های زیادی برای خود و شرکت Nacon رقم بزند. طبق اطلاعات منتشر شده، این بازی با آمار بیش از ۴۳۵ هزار بازیکن در دو هفته اول و ثبت بیش از ۲.۷ میلیون تجربه بازی فعال، بزرگ‌ترین عرضه تاریخ شرکت Nacon را رقم زده است.

آلن فالک، مدیرعامل شرکت Nacon در بیانیه مطبوعاتی خود به موفقیت بازی اشاره کرد و گفت: «بازی RoboCop: Rogue City عملکردی فراتر از انتظار ما داشت و تا آن‌جایی‌که به شرکت Nacon مربوط می‌شود، عالی بوده است. ما بسیار مفتخریم که با استودیو Teyon همکاری کردیم تا این بازی توسط طرفداران سرسخت روبوکاپ ساخته و تجربه شود. ما می‌خواهیم از استودیو MGM برای اعتمادی که در طول این همکاری به ما داشت و همچنین از تمام بازیکنانی که در موفقیت این بازی مشارکت داشتند، قدردانی کنیم».

بازی RoboCop: Rogue City یک اثر اقتباسی از مجموعه فیلم‌های سینمایی اکشن روبوکاپ است که داستان آن به‌دنبال رویدادهای فیلم دوم روایت می‌شود. در این بازی الکس مورفی با بازی پیتر ولر در نقش پلیس آهنی قرار می‌گیرد تا شهر دیترویت را از اوباش پاکسازی کند و عدالت را به آن برگرداند.

بازیکن‌ها در این بازی کنترل پلیس آهنی را با زاویه دوربین اول شخص به‌دست می‌گیرند و انواع تفنگ و تجهیزات را برای مبارزه با جنایتکاران در اختیار خواهند داشت. علاوه‌بر تیراندازی، امکان بررسی صحنه جرم و بررسی سرنخ‌ها برای انجام مأموریت‌ها وجود دارد. بازیکن‌ها می‌توانند با کسب امتیاز و پیش بردن مأموریت‌های اصلی به توانایی‌های جدیدی از جمله تیرهای کمانه‌کننده و بازسازی سلامت دسترسی پیدا کنند. بازی RoboCop: Rogue City هم‌اکنون روی کامپیوترها، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره اخبار بازی RoboCop: Rogue City را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده