نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۰

قدرت‌نمایی کینگ شارک در تریلر Suicide Squad: Kill the Justice League

توسعه‌دهندگان بازی Suicide Squad: Kill the Justice League با پخش تریلر جدیدی به نمایش قدرت‌های شخصیت کینگ شارک پرداختند.

استودیو راک‌استدی اخیرا تریلر جدیدی از Suicide Squad: Kill the Justice League را برای نمایش توانایی‌های جنگی و آکروباتیک هارلی کوئین پخش کرد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که به‌سراغ نمایش مبارزه یکی دیگر از شخصیت‌های قابل تجربه بازی رفته است. طرفدارها در این تریلر می‌توانند نگاهی به توانایی‌های کینگ شارک داشته باشند. این شخصیت که با لقب «پسرِ خدای کوسه» شناخته می‌شود، می‌تواند به مانند یک تانک عظیم به سمت دشمنان حمله کند، خطوط دفاعی آن‌ها را از بین ببرد و حتی با سوپرمن شاخ به شاخ شود.

شخصیت کینگ شارک می‌تواند با انواع تفنگ و مهمات به سمت دشمنان تیراندازی کند و با پرش به آسمان، خود را برای یک فرود سنگین بر سر گروهی از دشمنان آماده سازد. به‌نظر می‌رسد که نقطه قوت این شخصیت مربوط‌به استفاده از سلاح‌های سنگین از جمله تیربار باشد و درکنار آن‌ها می‌تواند از انواع شاتگان و چاقو برای نبردهای نزدیک بهره ببرد.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ (۲ فوریه ۲۰۲۴) روی کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. سازندگان تاکنون تأیید کرده‌اند که خریداران نسخه دیلاکس می‌توانند سه روز زودتر به تجربه بازی بپردازند. همچنین تست آلفای فنی بازی قرار است از تاریخ ۹ آذر ۱۴۰۲ (۳۰ نوامبر ۲۰۲۳) به مدت پنج روز و به‌صورت خصوصی برگزار شود.

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی Suicide Squad: Kill the Justice League چیست؟ آن را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده