// پنجشنبه, ۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۰

ریمیک Star Wars: Knights of the Old Republic احتمالا لغو نشده است

جیسون شرایر اعلام کرد که سیبر اینتراکتیو برخلاف شایعات اخیر کماکان روی ریمیک Star Wars: Knights of the Old Republic کار می‌کند.

بازی Star Wars: Knights of the Old Republic Remake پس از معرفی درگیر حواشی زیادی شد. در سال گذشته وظیفه توسعه این پروژه از شرکت Aspyr Media به استودیو Saber Interactive محول شد و عرضه آن تا زمانی نامعلوم به تعویق افتاد. به‌تازگی جف گراب، خبرنگار صنعت بازی‌های ویدیویی، ادعا کرد که روند ساخت بازی حتی در شرکت سیبر اینتراکتیو نیز به‌طور کامل متوقف شده است و انتشار این ریمیک در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

بااین‌حال به‌نظر می‌رسد که روند ساخت بازی به‌طور کامل متوقف نشده است. جیسون شرایر، خبرنگار مشهور صنعت بازی‌های ویدیویی، اعلام کرد که از جانب ۲ نفر از اعضای سیبر اینتراکتیو شنیده است که توسعه بازی ادامه دارد.

البته جیسون شرایر درکنار تأیید کار Saber روی ریمیک Star Wars: Knights of the Old Republic، سؤال‌هایی در مورد انتشار بازی و ظاهر نهایی آن مطرح می‌کند: «سؤال‌های آیا این اثر در حال توسعه است؟ و آیا درنهایت عرضه خواهد شد؟ با یکدیگر بسیار متفاوت هستند. همچنین سؤال سومی نیز وجود دارد که اگر روزی این بازی منتشر شود، در چه وضعیتی قرار خواهد داشت؟ من با دو نفر از اعضای سیبر اینتراکتیو صحبت کرده‌ام و هردو ادعا کردند که هنوز مشغول کار روی بازی هستند؛ پس من فکر نمی‌کنم خبر توقف کامل ساخت آن درست باشد.»

تاکنون شرکت Embracer Group، شرکت مادر استودیو Saber Interactive، از پاسخ به ابهامات در مورد روند ساخت این پروژه سر باز زده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده