نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۰

کارگردان روایی Gears of War به استودیو سانتا مونیکا پیوست

بانی جین ماه درحال‌حاضر به‌عنوان کارگردان روایی استودیو سازنده God of War Ragnarok فعالیت می‌کند و از این بابت بسیار هیجان‌زده است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بانی جین ماه، کارگردان روایی مجموعه بازی‌های Gears of War به استودیو Santa Monica شرکت سونی پیوسته است. او به‌عنوان کارگردان روایی در استودیو سازنده God of War Ragnarok مشغول به کار شده است و از همکاری با این تیم بسیار هیجان‌زده است. بانی جین ماه علاوه‌بر کار روی بازی Gears 5 و بسته الحاقی Hivebusters روی بازی تاکتیکی نوبتی Gears Tactics نیز کار کرده است.

بانی جین ماه قبل از پیوستن به استودیو سانتا مونیکا به‌عنوان کارگردان روایی در استودیو TiMi Montreal شرکت Tencent Games فعالیت داشت و روی یک بازی نقش‌آفرینی جهان-باز بدون نام کار می‌کرد. او کار به‌عنوان کارگردان روایی و نویسنده ارشد بازی Age of Empires 4 در استودیو Relic Entertainment، تهیه‌کننده روایی بازی Gears of War 4، نویسنده و طراح روایی بازی Warhammer 40,000: Space Marine را نیز در کارنامه دارد.

شایعاتی از توسعه بسته الحاقی God of War Ragnarok توسط سانتا مونیکا به گوش می‌رسد و بانی جین ماه نیز احتمالا روی همین پروژه کار می‌کند. ظاهرا استودیو کوالیشن نیز مشغول تولید بازی Gears 6 است که از هر نظر بزرگ‌تر از بازی Gears 5 خواهد بود. طرفدارها باید زمان بیشتری را برای اطلاع از این موضوع منتظر بمانند. این احتمال وجود دارد که جزئیات بیشتری در گیم اواردز ۲۰۲۳ منتشر شود که در ۱۶ آذر (۷ دسامبر) برگزار می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده