نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۲

تاریخ عرضه دو بسته الحاقی بازی Shadow Gambit مشخص شد

استودیو می‌می‌می گیمز اعلام کرد که به‌عنوان آخرین آثار خود، دو بسته الحاقی برای بازی Shadow Gambit منتشر خواهد کرد.

می‌می‌می گیمز بدون شک یکی از استودیو‌های تأثیرگذار سال‌های اخیر صنعت بازی به‌حساب می‌آید که با ساخت آثاری در سبک تاکتیکی از Shadow Tactics: Blades of the Shogun گرفته تا دسپرادوس ۳ و اخیرا هم شدو گمبیت، توانست به موفقیت خوبی در ساخت چنین آثاری برسد. این استودیو چندی پیش رسما اعلام کرد که به‌زودی تعطیل خواهد شد ولی پیش از این اتفاق، قصد دارد دو بسته الحاقی برای بازی Shadow Gambit منتشر کند.

با اعلام سازندگان، این دو بسته الحاقی قرار است ۱۵ آذر منتشر شوند و شامل چند ساعت محتوای جدید برای بازی خواهند بود. هریک از DLC‌ها قرار است شخصیت جدیدی معرفی کند که مهارت‌های ماورایی خاص خود را دارد و به جمع سایر کاراکتر‌های بازی اضافه خواهد شد. همچنین شاهد جزیره‌های جدیدی روی نقشه بازی خواهیم بود و ۶ مرحله داستانی تازه هم بخش دیگری از محتوای این بسته‌ها خواهد بود.

می‌می‌می گیمز همچنین اعلام کرده که تمام محتوای بسته‌های الحاقی جدید، به بازی اصلی اضافه می‌شوند و مثلا گیمرها می‌توانند از دو شخصیت جدید برای انجام مراحل قبلی بازی هم استفاده کنند.

به هر حال با تعطیل شدن استودیو می‌می‌می، احتمالا باز هم طرفداران بازی‌های تاکتیکی باید مدت زیادی را منتظر ساخته شدن اثری با‌کیفیت در این سبک باشند و این دو DLC آخر استودیو و شدو گمبیت، فرصت خوبی است تا یک بار دیگر با ماجراجویی‌های می‌می‌می همراه شویم.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده