نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۵

نسخه فیزیکی Cyberpunk 2077: Ultimate Edition روی PS5 کامل نیست

خریداران نسخه فیزیکی Cyberpunk 2077: Ultimate Edition در پلی استیشن 5 و کامپیوتر می‌توانند بسته الحاقی بازی را با کد دیجیتالی دانلود کنند.

روز گذشته سی‌دی پراجکت رد نهایتا از نسخه Ultimate بازی Cyberpunk 2077 رونمایی کرد. نسخه نهایی سایبرپانک ۲۰۷۷ در تاریخ ۱۴ آذر ۱۴۰۲ (۵ دسامبر ۲۰۲۳) عرضه می‌شود و درکنار بازی پایه، بسته الحاقی Phantom Liberty و محتوای دیجیتالی شامل تمام به‌روزرسانی‌هایی می‌شود که ناکنون منتشر شده است. این نسخه به‌شکل دیجیتالی و فیزیکی برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه می‌شود.

بااین‌حال برای تهیه نسخه فیزیکی Cyberpunk 2077: Ultimate Edition باید به یک موضوع توجه داشته باشید. مارسین موموت، مدیر ارتباطات استودیو CD Projekt توضیح داد که بسته الحاقی Phantom Liberty تنها در دیسک نسخه ایکس باکس سری ایکس وجود دارد و کاربران Ps5 و کامپیوتر باید این بسته را با استفاده از کد دیجیتالی داخل باکس دانلود کنند. شاید نبود این بسته الحاقی در دیسک بازی مسئله چندان مهمی نباشد، اما می‌تواند باعث ناامیدی بازیکن‌هایی با اینترنت ضعیف و کلکسیونرهایی شود که می‌خواهند همه محتویات را به‌صورت یکجا داشته باشد.

طرفدارها باید منتظر انتشار جزئیات بیشتری از بازی Cyberpunk 2077: Ultimate Edition در هفته‌های آینده باشند. هنوز قیمت این نسخه اعلام نشده است، اما شایعاتی از عرضه آن با مبلغ ۵۹.۹۹ دلار به گوش می‌رسد. بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ تا ماه اکتبر موفق به فروش ۲۵ میلیون نسخه شد. بسته الحاقی Phantom Liberty دارای داستان و منطقه جدیدی با نام Dogtown است و درکنار مأموریت‌های اصلی شامل سلاح‌ها و فعالیت‌های جدیدی می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده