نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۵

سازنده A Plague Tale: Requiem روی بازی هیجان‌انگیزی کار می‌کند

شرکت فوکس اینترتینمنت اعلام کرد که بازی A Plague Tale: Requiem رکورد جدیدی در زمینه تعداد بازیکن ثبت کرده است.

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی A Plague Tale: Requiem استودیو Asobo از زمان عرضه در سال گذشته به رکورد جدیدی در زمینه تعداد بازیکن دست یافته است. شرکت Focus Entertainment در ایکس (توئیتر سابق) اعلام کرد که تعداد بازیکن‌های این بازی اکشن-ماجراجویی از ۳ میلیون عبور کرده است. در ماه نوامبر ۲۰۲۲ اعلام شد که این بازی تنها چند هفته پس از انتشار موفق به جذب بالغ‌بر یک میلیون بازیکن شده است.

بااین‌حال این تمام ماجرا نیست؛ زیرا شرکت فوکس اینترتینمنت تأیید کرد که با همکاری استودیو آسوبو روی «پروژه هیجان‌انگیز دیگری» کار می‌کند. در ماه جولای ۲۰۲۳ استودیو Asobo آگهی‌های شغلی جدیدی را منتشر کرد تا افراد جدیدی را برای پیوستن به تیم توسعه بازی‌های Plague جذب کند. درحال‌حاضر معلوم نیست که پروژه در دست تولید شرکت Focus یک بازی جدید است یا دنباله دیگری برای بازی‌های A Plague Tale به‌حساب می‌آید.

سال گذشته کوین چوتئو، کارگردان A Plague Tale: Requiem اعلام کرد که هیچ برنامه‌ای برای توسعه دنباله بازی وجود ندارد؛ هرچند درها به روی تولید نسخه دیگری از بازی بسته نشده است. این بازی درحال‌حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده