نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰

بخش آنلاین GTA 5 قبل از معرفی GTA 6 دچار تغییر اساسی می‌شود

شرکت راک‌استار گیمز احتمالا می‌خواهد پلتفرم جدیدی را پیش از معرفی بازی Grand Theft Auto 6 جایگزین Social Club کند.

شرکت Rockstar Games تریلر معرفی بازی Grand Theft Auto 6 را در اوایل ماه دسامبر پخش خواهد کرد. اکنون در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا راک‌استار پیش از انجام این کار مشغول ایجاد تغییراتی قابل‌توجه در زیرساخت آنلاین خود است. به بیان دقیق‌تر، ظاهرا پلتفرم Social Club به زودی بازنشسته خواهد شد.

همان‌طور که یکی از کاربران ایکس (توئیتر سابق) با نام Videotechuk گزارش داد، گویا تمام اشاره‌ها به Social Club از وب‌سایت راک‌استار گیمز پاک شده و جای خود را به نمونه دیگری داده است که صرفا پلتفرم Rockstar Games نامیده می‌شود. همچنین به‌نظر می‌رسد که بسیاری از عملکردهای سوشال کلاب در خود وب‌سایت Rockstar ادغام شده است که نشان می‌دهد این شرکت می‌خواهد ویژگی‌های اجتماعی را پیش از انتشار GTA 6 بهینه کند.

شرکت راک‌استار گیمز هنوز به‌طور رسمی از چنین برنامه‌هایی رونمایی نکرده است، اما این احتمال وجود دارد که در روز‌های آتی شاهد انتشار یک اطلاعیه رسمی باشیم. حساب توئیتر Rockstar Universe اخیرا با انتشار یک توئیت ادعا کرد که انتشار بازی جی‌تی‌ای ۶ برای سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است. به‌این‌ترتیب با اینکه برنامه اولیه شرکت راک‌استار گیمز عرضه این بازی بسیار مورد انتظار در سال ۲۰۲۴ بود، ظاهرا برنامه زمانی انتشار تغییر کرده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده