// سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۶

۲۵۰ نفر از اعضای بتسدا هنوز مشغول کار روی بازی Starfield هستند

پس از عرضه بازی Starfield، همچنان بخش زیادی از اعضای بتسدا روی این بازی نقش‌آفرینی کار می‌کنند.

استودیو بتسدا بارها تاکید کرده است که تا مدت‌ها به پشتیبانی از بازی Starfield ادامه خواهد داد؛ استارفیلد پس از عرضه به‌روزرسانی‌های بسیاری را دریافت کرده است (که در به‌روزرسانی اخیر پشتیبانی از DLSS را به بازی اضافه شده است) و همچنین قرار است یک بسته‌الحاقی‌ بزرگ برای آن تولید و عرضه شود. در نهایت به‌نظر می‌رسد که بخش بزرگی از نیروهای این شرکت بیشتر مشغول به کار روی استارفیلد هستند تا پروژه‌های دیگر.

تاد هاوارد طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که نزدیک به ۲۵۰ نفر از ۴۵۰ کارمند در بتسدا گیمز استودیو در حال کار روی استارفیلد هستند. هاوارد گفت: «شما در حال صحبت با من هستید اما ۴۵۰ نفر اینجا مشغول هستند. ما هنوز افرادی را داریم که در حال کار روی بازی Fallout 76 هستند و ۲۵۰ نفر که روی استارفیلد کار می‌کنند.»

او پیش‌تر گفته بود که طی سال‌های آتی، بازی استارفیلد محتواهای زیادی با اندازه‌های متفاوت دریافت خواهد کرد. بااینکه برنامه دقیق این محتواها مشخص نیست اما مشخص شده است که نام بسته‌الحاقی بزرگ بازی Shattered Space است؛ البته تاریخ مشخصی برای عرضه آن در دسترس نیست. همچنین طبق برنامه‌های بازی قرار است پشتیبانی از ماد در سال ۲۰۲۴ به استارفیلد اضافه شود.

بااینکه به‌نظر می‌رسد بخشی از تمرکز اصلی بتسدا روی Starfield قرار دارد، روند ساخت بازی The Elder Scrolls 6 نیز سرعت گرفته و بازی وارد مرحله توسعه کامل شده است.

بازی Starfield اکنون روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در دسترس قرار دارد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده