نویسنده: عرفان بدری
// سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۰

تاریخ عرضه بازی Cyberpunk 2077: Ultimate Edition مشخص شد

استودیوی سی‌دی پراجکت رد به‌طور رسمی از عرضه بازی Cyberpunk 2077: Ultimate Edition در آینده نزدیک خبر داده است.

پس از انتشار چندین شایعه، درنهایت شرکت سی‌دی پراجکت رد بازی Cyberpunk 2077: Ultimate Edition را تایید و اعلام کرد که این بازی در تاریخ ۵ دسامبر ۲۰۲۳ (۱۴ آذر ۱۴۰۲) عرضه خواهد شد. این بازی به‌صورت دیجیتالی و فیزیکی برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود و شامل بازی اصلی، بسته الحاقی Phantom Liberty و تمامی به‌روزرسانی‌ها بازی خواهد شد.

درکنار موارد گفته شده، بازیکن‌ها با خریداری بازی Cyberpunk 2077: Ultimate Edition چند جایزه دیجیتالی دریافت خواهند کرد. در حال حاضر مشخص نیست که این بازی با چه قیمتی به بازار عرضه می‌شود، اما براساس اطلاعات فاش از خرده‌فروشی‌هایی مثل گیم‌استاپ، این اثر احتمالا ۶۰ دلار قیمت خواهد داشت. این بازی، اولین نسخه از Cyberpunk 2077 است که به‌صورت فیزیکی برای کنسول‌های نسل نهمی در دسترس قرار می‌گیرد.

طبق آماری که در ماه اکتبر منتشر شد، بازی Cyberpunk 2077 بیشتر از ۲۵ میلیون نسخه فروش داشته است. این اثر در حال حاضر ازطریق پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قابل تجربه است، البته بسته الحاقی Phantom Liberty و به‌روزرسانی 2.0 این بازی در کنسول‌های نسل هشتمی در دسترس نیست. زومجی در بررسی بازی Cyberpunk 2077 نمره ۸ از ۱۰ را داده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده