// سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۰

جزئیات محتواهای آتی بازی Cities: Skylines 2 منتشر شد

همزمان با تمرکز استودیو Colossal Order روی بهبود عملکرد و رفع باگ‌های Cities: Skylines 2، عرضه بسته الحاقی بازی به تعویق افتاد.

استودیو Colossal Order همزمان با رونمایی از برنامه زمانی انتشار محتواهای آتی Cities: Skylines 2 اعلام کرد که انتشار بسته الحاقی بازی تا سال ۲۰۲۴ به تأخیر افتاده است. این برنامه زمانی نشان می‌دهد که اولین بخش از بسته الحاقی با نام Beach Properties Asset Pack در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد.

مارینا هالیکاینین، مدیرعامل کلوسال اوردر اعلام کرد که این استودیو به‌منظور تمرکز بر انتشار به‌روزرسانی‌هایی برای بهبود عملکرد بازی و قراردادن توسعه ویرایشگر ماد در اولویت، تصمیم به تأخیر بسته الحاقی Cities: Skylines 2 گرفته است. او اولویت‌های استودیو را به‌ترتیب بهبود عملکرد بازی، رفع باگ‌ها و پشتیبانی از مادها عنوان کرد.

کلوسال اوردر تمرکز خود را فعلا روی رفع مشکلات و بهبود عملکرد Cities: Skylines 2 معطوف کرده است 

مارینا هالیکاینین اعلام کرد که پس از رسیدن نسخه پی‌سی بازی سیتیز اسکایلاینز ۲ به شرایط دلخواه استودیو، کلوسال اوردر تمرکز خود را روی انتشار نسخه کنسولی و عرضه بسته الحاقی معطوف خواهد کرد.

پیش‌تر مارینا هالیکاینن اعلام کرده بود که همزمان با فعالیت کلوسال اوردر برای بهبود عملکرد بازی و رفع باگ‌ها، روند انتشار به‌روزرسانی‌ها کندتر پیش می‌رود؛ چراکه این استودیو تصمیم گرفته است تا به‌روزرسانی‌های بزرگ‌تر با هدف رفع مشکلات بیشتر را جایگزین انتشار سریع‌تر به‌روزرسانی‌های کوچک‌تر کند.

نقشه محتوای بعدی سیتیز اسکایلانز ۲ | Cities: Skylines 2


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده