نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۵

هنرنمایی هارلی کوئین در تریلر جدید Suicide Squad: Kill the Justice League

استودیو راک‌استدی تریلر جدیدی از بازی Suicide Squad: Kill the Justice League را پخش کرد که مبارزات هیجان‌انگیز هارلی کوئین را نشان می‌دهد.

استودیو راک‌استدی و شرکت WB Games پس از ماه‌ها سکوت خبری نهایتا از پخش مجموعه ویدیویی جدیدی برای Suicide Squad: Kill the Justice League خبر دادند که جزئیات بیشتری از بازی را در اختیار طرفدارها قرار می‌دهد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر کوتاه جدیدی از این بازی شوتر جهان-باز به اشتراک گذاشته شده است. این تریلر روی نمایش هارلی کوئین و مکانیک‌های گیم‌پلی این کاراکتر محبوب تمرکز دارد.

هارلی کوئین یکی از چهار شخصیت قابل تجربه بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در زمان عرضه خواهد بود. همان‌طور که از یک ارتش تک‌نفره مجنون انتظار می‌رود، این کاراکتر می‌تواند در نبردها بسیار غیرقابل پیش‌بینی و خطرآفرین باشد؛ درحالی‌که مکانیک‌های جابه‌جایی روان بر سرعت و چابکی هارلی کوئین تکیه می‌کند. این کاراکتر با استفاده از ابزارهایی به گشت‌وگذار در نقشه متروپلیس می‌پردازد که از بتمن دزدیده است.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ (۱۲ فوریه ۲۰۲۴) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده